Mora Sul Varant legnagyobb városa. A legtöbb küldetést itt kell megcsinálnunk. Lesznek egyszerűbbek, meg kevésbé egyszerűek, de mindet meg lehet oldani. Persze csak ha nem szól közbe a jó öreg bug. A szokásos dolgokat itt is el kell végeznünk, úgymint a kellő tisztelet megszerzése, hogy beszélhessünk a főnökkel, Gonzalessel. Lesz több olyan küldetés is, amivel szerezhetünk tiszteletet a fejvadászoknál és a nomádoknál is. Kezdjük is el.
Örök hála ezért Quler barátunknak, aki - mint eddig, - most is állta a sarat, és egy nagyon remek kis leírással állt elő!
Kaffu őrei - Kaffu’s guard
Még Mora Sul előtt, a városba felvezető út mentén jobbra találkozhatunk Kaffuval, a vízárussal. Elmeséli, hogy meglopták az őrei, és elmenekültek a pénzzel. Megkér minket, hogy találjuk meg őket, és végezzünk velük. A térkép (NPC kereső) szerint meg is találhatjuk a volt őröket. Hárman vannak. Bökjük le őket, és kész is. Ehhez a küldetéshez Bandaro, a helyi ügyintéző is hozzáteszi a magáét, így ha végeztünk a küldetéssel, nem csak Kaffunak, de neki is szóljunk vissza.
A halott őröktől vegyük el a 700 aranyat, mert azt egy külön küldetés keretében vissza kell szolgáltatnunk Kaffunak.
Tapasztalati pont: 2000
Hírnév (város): +15 Mora Sul
Kaffu vissza akarja kapni az aranyát - Kaffu wants his gold back
Ezt a küldetést is Kaffutól kapjuk, de szerves része az őt melopó majd lelépő őrök kivégzésére vonatkozó küldetésnek. Kaffu megkér minket, hogy szerezzük neki vissza az ellopott aranyát is, amit elszedhetünk a halott őröktől, majd visszaszolgáltathatjuk jogos tulajdonosának. Ha most nem akarunk foglalkozni az őreivel, akkor már most is odaadhatjuk neki a 700 aranyat. De ha később elintézzük az őröket, akkor az aranyat megtarthatjuk.
Tapasztalati pont: 1000
Hírnév (város): +5 Mora Sul
Diszkrét ügylet - Discreet business
Hamid, az egyik kereskedő megkér minket, hogy szerezzünk meg neki az Ilja nevű kereskedőtől egy amulettet, mert ha ő akarná megvenni, sokkal többért adná csak el neki. Ezért ad nekünk egy kevés pénzt, és utunkra enged. Keressük fel Ilját, és a párbeszéd opciók közül válasszuk ki azt, ami a mágikus képességeink növelésére vonatkozik. Így hozhatjuk elő az ereklye megvásárlásának lehetőségét. Csak aztán persze ne azt válaszoljuk, hogy Hamid bízott meg minket az üzlet lebonyolításával. Vegyük meg tőle az amulettet, majd menjünk vissza Hamidhoz, és adjuk neki oda. Ennyi.
Tapasztalati pont: 1000
Yasmin - Yasmin
Miután elvittük Hamidnak, az egyik fejvadász kereskedőnek az amulettet, megkér minket, hogy vigyük el azt egy régi barátjának, Muratnak ajándék gyanánt. Azt is elmondja, hogy ha Murat mégis akar valamit adni érte, akkor csak Yasmint, a táncos lányt fogadjuk el, ne hagyjuk magunkat becsapni. Tegyünk így. Amikor átadjuk Muratnak az amulettet, valóban szeretne adni valamit cserébe, de egészen addig "hallgassunk", amíg a lány neve el nem hangzik. Akkor válasszuk a lányt, és vigyük el Hamidhoz. Szólítsuk meg a lányt még utoljára, xp jár tőle is. Ennyi.
Melegen ajánlott alaposan megpucolni a sivatagot odafelé menet, mert elég sok hiéna meg homokféreg mászkál ezen a részen. Márpedig a táncoslány nem viseli jól a harci helyzetet és a sebzéseket.
Megjegyzés: érdemes ezt a küldetést a "Egy nő Gonzales számára" küldivel együtt elvégzeni, miután Nasibtól megérdeklődjük, minek örülne Gonzales.
Tapasztalati pont: 1000
Orknarok a templomszolga - Orknarok the temple slave
Masil, egy másik kereskedő adja ezt a küldetést. Nem messze ácsorog Hamidtól, a sátra előtt. Azt akarja, hogy szabadítsuk meg az egyik rabszolgájától, mert már nem bírja elviselni, ahogy olyan csúnyán nézi őt. Retteg a tekintetétől. Beszéljünk Orknarokkal, és mondjuk neki, hogy magunkkal visszük. Menjünk a templomhoz, és ott beszéljünk Fasimmal, aki elirányít minket Kaleschhoz, az ork főnökhöz. De Kaleschnak sincs szüksége több rabszolgára. Mikor ezt elmondjuk Orknaroknak, akkor ő szabad lesz. Ezzel kész is.
Ha felvesszük a Sivatagi versenyzők kiírtására vonatkozó küldetést (ld. "Szabadulj meg a rettenthetetlen sivatagi versenyzőktől"), elvihetjük magunkkal Orknarokot vadászni, ha akarjuk. Egyéb esetben elbocsáthatjuk a szolgálatból és akkor ő visszamegy Mora Sulba.
Esetleg egy eseménytelen és nyugodt NPC kíséret reményében előre mehetünk a romok felé vezető úton, mielőtt magunkkal visszük az északit és lepucolhatjuk az útvonalat a szörnyektől.
Tapasztalati pont: 1250
Adósság és gyengeség - Debt and debility
Ha elvittük a szeme elől Orknarokot, Masil elmeséli, hogy tartozik három másik kereskedőnek némi arannyal, amiről alá is írt egy-egy kötelezvényt. Megkér minket, hogy szerezzük vissza a három kötelezvényt a kereskedőktől. Az első kereskedő Ilja, aki 2000 aranyért oda is adja a kötelezvényt, a második Hector, a kocsmáros, aki 1400 aranyat kér a kötelezvényért, a harmadik meg Ramon, akitől egy szívességért cserébe kapjuk meg az okmányt, de ezt majd később kéri rajtunk számon. Miután megvan mindhárom kötelezvény, menjünk vissza Masilhoz, és adjuk neki oda. Ezután megkapjuk tőle a tűzserleget, amit korábban egy tűzmágustól szerzett. A tűzserleg majd kelleni fog nekünk egy főbb küldetéshez.
Előfordulhat, hogy ez a küldetés bebugosodik (nálam az 1.73-as patch után történt!). Ekkor bár mindhárom személytől elkéred a kötelezvényt, nem lesz meg mégsem mind a három, csak kettő. Mivel Ilja felajánlja a lehetőséget, hogy vagy aranyat adunk, vagy egy ércöntvényt, NE az ércöntvényt válasszuk, mert valószínűleg ez az, ami összezavarja a játékot. Mindenesetre mentsünk, mielőtt nekiállunk ennek a küldetésnek!
Alternatív lehetőségként ezeket a kötelezvényeket odaadhatjuk Nasibnak is Gonzalesnek szánt ajándékként, ha a hírnevünket akarjuk növelni a városban (ld. "Kötelezvények Gonzalesnek").
Tapasztalati pont: 1500
Győzd le Lovagot az arénában - Defeat Paladin in the Arena
Mora Sulban van az egész Kontinens legnagyobb és leghíresebb arénája! Ha itt bajnokok leszünk, Faringban a felső vár arénájában is megküzdhetünk a harcosok harcosaival. Itt Felipe az aréna főnöke, nála kell befizetni a küzdelemre és ő adja az ellenfeleket.
Első ellenfelünk Lovag lesz. A feladat egyszerű, csak leütjük a fickót, és kész. Miután megvertük, beszéljünk vele, és kapunk némi tapasztalati pontot. Ezután mehetünk Felipehez a jutalomért és a következő kihívásért.
Tapasztalati pont: 1000
Jártasság: +1 erő
Győzd le Anktost az arénában - Defeat Anktos in the Arena
A Mora Sul-i arénában a második ellenfelünk Anktos, egy nomád, akit elfogtak a fejvadászok, és most itt kell küzdenie az arénában. Verjük le és kész. Vele is beszéljünk a harc után. Irány Felipe.
Tapasztalati pont: 1000
Hírnév (város): +5 Mora Sul
Jártasság: +1 erő
Győzd le Oelket az arénában - Defeat Oelk in the Arena
A Mora Sul-i arénában a harmadik ellenfelünk Oelk, egy nagydarab harcos. A feladat ismét az, hogy győzzük le. Tegyünk is így, és kész. Vele is beszélhetünk a harc után, aztán menjünk fel Felipehez.
Tapasztalati pont: 1000
Hírnév (város): +10 Mora Sul
Győzd le Angart az arénában - Defeat Angar in the Arena
A Mora Sul-i arénában az utolsó ellenfelünk a helyi bajnok, egy régi cimboránk, Angar. Győzzük le, és megkapjuk a bajnoknak járó értékes fegyvert, a Holdpengét. Miután legyőztük, beszéljünk vele is, Felipevel is, aki ezúttal hatalmas bajnoknak kiált ki minket.
Később Angar csatlakozik hozzánk, ha akarjuk.
Akiknek fontos a Mesterkard kovácsolása! Az 1.6-os patchig a Mesterkard kikovácsolásához szükséges két katana egyikét Angartól kapjuk meg, miután itt az arénában legyőztük. Az 1.6-os patch után azonban ezt a katanat Varant észak-nyugati csücskében találjuk meg egy földön heverő csontváznál egy barlang előtt, ahová Nefariust kell kísérnünk.
Tapasztalati pont: 1500
Hírnév (város): +15 Mora Sul
Jártasság: +1 erő
A Holdpenge - The moonblade
Ismael, a helyi kovács mesél róla nekünk. Elmeséli, hogy megszerezhetjük ezt a kardot, ha mindenkit legyőzünk az arénában és mi leszünk a bajnokok. Ugyanis a bajnok díja a Holdpenge. Ezzel a fegyverrel két dolgot tehetünk: vagy eladjuk Ismaelnek, vagy odaadjuk Gonzalesnek ajándék gyanánt (ld. "Egy kard Gonzales számára". Mindkét megoldás jó, bár csak a Gonzales féle megoldás jár hírnévvel.
Tapasztalati pont: 1000
Hector aranya - Hector’s Gold
Hector, a kocsmáros hitelezne nekünk aranyat, ha szükségünk lenne rá, de kamattal együtt kérné vissza, hogy legyen valami haszna is a hitelezésből. Játszuk meg! Kérjünk kölcsön 1000 aranyat, majd adjunk vissza 1400-at. Ezzel kész a küldetés.
Megjegyzés: ha még azelőtt játsszuk el a kölcsönkérősdit Hectorral, hogy az arénába mennénk, akkor itt még megemlíti, hogy ha megyünk az arénába, akkor fogadni fog ránk, mert jó darab fickónak néz. Bajnokként visszatérve dicsőít minket kissé, és megkapjuk a nekünk járó xp-t.
Tapasztalati pont: 2000
Ereklyekereskedelem - Artifact trade
Feasul, az egyik kereskedő elmeséli, hogy elég rosszul megy az üzlete, miután az egyik rabszolgát elkapták, aki neki lopkodta az ereklyéket, amivel kereskedett. Megkér minket, hogy keressük fel az ásatásoknál a dagadt embert, aki felügyeli a rabszolgákat. Rá kell vennünk, hogy folytassák a rabszolgák az ereklyék beszállítását Feasulnak. Ehhez le kell vernünk a fickót, és aztán lesz kész a küldetés.
Tapasztalati pont: 1000
Győzd le a Kövér embert - Defeat Fatman
Feasul nehezményezi, hogy a rabszolgák nem hozzák neki az ásatásról szerzett ereklyéket. Ezért kiadja ukázba, hogy beszéljünk a kövér emberrel, aki ezt az ügyet szervezi az ásatásoknál. Kocogjunk ki a templomhoz, keressük meg a Kövér embert és beszéljünk vele. Először is térjünk ki arra az opcióra, ami egy másik küldetéshez vezet és miután átadtuk az ahhoz szükséges állóképesség italokat, válasszuk azt a lehetőséget, amivel kihívjuk egy kis ökölharcra.
Ha ebben a sorrendben csináljuk meg, akkor az állóképesség italok átadása után ez a feladat is megoldódik, csak éppen a "plusz" verés által még több xp-re tehetünk szert. Ha mindjárt a verésre térünk rá, nem kapjuk meg a másik küldetést, de ez teljesül, mert a Kövér ember tanul a leckéből, hogy ne packázzon Feasullal. Ezután visszamehetünk a kereskedőhöz a jutalomért.
Tapasztalati pont: 500
Jártasság: +1 erő
Nyolc állóképesség ital a rabszolgáknak - Eight endurance potions for the slaves
A Kövér ember (akivel Faesul küldetése során találkozunk) elmeséli, hogy Fasimnak kellett volna adnia neki állóképesség italokat az agyon dolgoztatott rabszolgáknak, de nem tette. Ezért mi adjunk neki nyolc darabot, és kész a küldetés.
Ha ezt az opciót összekötjük a Feasul-féle "Ereklyekereskedelem" küldetéssel, és mielőtt megvernénk a Kövér embert, megoldjuk ezt a küldetést, akkor ezzel együtt kész lesz az a feladat is, mivel így már hajlandók lesznek a rabszolgák tovább dolgozni.
Tapasztalati pont: 1000
Hírnév (város): +5 Mora Sul
Büntesd meg Yussuf rabszolgát - Punish the slave Yussuf
Yussufról először Faesultól hallunk, de kint az ásatásokon megemlíti őt Fasim is (akinek le akartuk adni Orknarokot), de végül Bandarotól, a helyi ügyintézőtől kapjuk meg küldetésként. Elmeséli, hogy van egy rabszolga, aki lopkodja az ereklyéket az ásatásról, de eltűnt. Megkér minket, hogy keressük meg, és végezzünk vele. Tegyünk is így. A térkép (NPC kereső) alapján meg is találhatjuk Yussufot. Ha a gonosz oldalon állunk, akkor megöljük a fickót, és kész is. Jelentsük Bandaronak is, hogy végeztünk Yussuffal.
Ha megöltük Yussufot, akkor erről értesítsük még Faesult és Fasimot is némi plusz jutalomért (pénz, xp)!
Amikor Yussufot megtaláljuk, lehetőségünk van elengedni őt, azzal a megoldással egy másik küldetést teljesíthetünk, ami kevesebb xp-t ad, mint ez, és ezzel még Mora Sulban is hírnevet szerezhetünk magunknak.
Ezen kívül Yussuftól még egy templomkulcsot is szerezhetünk.
Megjegyzés: az 1.6-os patchig nem volt gond, ha Cruz (a lovag, akivel együtt bujdosik itt a rabszolga) orra előtt vágtuk le Yussufot, de ezután néha rosszul viseli a dolgot. Ha megöljük Yussufot, Cruz esetleg ránk támadhat és nem nyugszik, míg meg nem öl minket, vagy mi meg nem öljük őt. Szóval célszerű a biztonság kedvéért elcsalni onnan a rabszolgát, miután már verekedős kedvében van.
Tapasztalati pont: 1500
Hírnév (város): +5 Mora Sul
Yussuf eltűnik - Yussuf disappears
Bandaro kiadja a feladatot, hogy ha keressük meg a Yussuf nevű rabszolgát, aki elszökött a lopott ereklyékkel, majd végezzük ki. Ez az ember sokak szemében jelent szálkát. A várostól észak-keletre találjuk őt Cruz lovaggal együtt két sátor között ücsörögve egy kisebb romnál. Yussuf értelemszerűen nem szeretné, ha megölnénk, ezért könyörög, hogy inkább mondjuk azt Bandaronak, hogy eltűnt. Ha a jólelkűek akarunk lenni, akkor így is teszünk, de akkor elbukjuk a megölését célzó küldetést, és ez fordítva is igaz. Azt azért meg kell jegyeznem, hogy ez a küldetés sokkal kevesebb xp-t ad, mintha kivégeznénk.
Tapasztalati pont: 1000
Találd meg Mora Sul öt templomkulcsát - Find the five keys for the temple of Mora Sul
Mora Sul mellett hatalmas ásatások folynak. A gödör közepén áll egy óriási ősi templom. Ahhoz, hogy bejussunk ide, 5 db kulcsot kell megtalálnunk, amivel majd együttesen kinyithatjuk az ajtaját. Ez a küldetés akkor merül fel, amikor a Yussuf nevű rabszolgával beszélgetünk, mert ő említi ezt meg nekünk először.
Tapasztalati pont: 2500
Találd meg Mora Sul első templomkulcsát - Find the first temple key of Mora Sul
Mora Sul mellett hatalmas ásatások folynak. A gödör közepén áll egy óriási ősi templom. Ahhoz, hogy bejussunk ide, 5 db kulcsot kell megtalálnunk, amivel majd együttesen kinyithatjuk az ajtaját. Az egyik ilyen kulcsot egy Yussuf nevű rabszolga csórta el és most a sivatagban bújkál. Amikor több ember kérésére is megkeressük, beszélgessünk vele egy kicsit.
A kulcs megszerzésére két lehetőségünk van. Az a legegyszerűbb és leghumánusabb megoldás, ha "csúnyán nézünk rá", mert attól megijed és azonnal átadja nekünk a kulcsot. Ezután eldönthetjük, hogy életben hagyjuk, vagy megöljük.
A másik megoldás a brutális: ha helyből megöljük Yussufot, majd átkutatjuk a hulláját, és így találjuk meg nála Mora Sul templomának első kulcsát.
Tapasztalati pont: 2000
Kövesd Cruzt a régi táborhelyére - Follow Cruz to his old campsite
Cruz egy lovag, aki ott ül a tábortűznél, ahol Yussufot találtuk meg. Elmeséli, hogy rátámadtak a homokférgek a régi táborhelyénél, de elmenekült. Azt is elmeséli, hogy megsebesítette az egyiket, aki elnyelte a tűzserlegét, amit Nordmarba kellett volna elvinnie a monostorba. Megkér minket, hogy kísérjük vissza a táborhelyére. Tegyünk is így, ha odaérünk, akkor kész a feladat.
Esetleg előre szaladhatunk a tábortól észak-nyugati irányban és lepucolhatjuk az utat, mert akadhatnak menet közben is ragadozók, varánok és homokférgek.
Tapasztalati pont: 1000
Sérült homokféreg - Injured sandcrawler
Miután Cruzt elkísértük a régi táborhelyére, az ott tanyázó homokférgek azonnal ránk támadnak. Öljük le az összes bestiát, de a küldetés akkor teljesül, amikor megöljük a sérült homokférget. A sérült homokféregből vegyük ki a tűzserleget, ami majd kelleni fog nekünk az egyik legnagyobb és legtöbb xp-t adó mellékküldetéshez. Erről még beszélhetünk Cruzzal is, megbeszéljük vele, hogy majd mi elvisszük északra a Monostorba.
Tapasztalati pont: 1500
Találd meg Mora Sul második templomkulcsát - Find the second temple key of Mora Sul
Mora Sul mellett hatalmas ásatások folynak. A gödör közepén áll egy óriási ősi templom. Ahhoz, hogy bejussunk ide, 5 db kulcsot kell megtalálnunk, amivel majd együttesen kinyithatjuk az ajtaját. A templom második kulcsát az Ilja nevű kereskedőnál találjuk, aki oda is adja nekünk, de teljesítenünk kell neki majd egy küldetést, ha bejutottunk a templomba. Határidőt nem ad rá, amiatt nem kell izgulnunk.
Tapasztalati pont: 2000
Ilja egy ereklyét akar a templomból - Ilja wants an artifact from the temple
Ilja, az egyik kereskedő azzal a feltétellel adja oda nekünk a Mora Sul-i templom nála lévő kulcsát, ha visszaszerezzük neki az ellopott családi ereklyéjét, egy régi vázát. Miután megszerezzük mind az öt templomkulcsot és bejutunk az ősi helyre, küzdjük át magunkat egy sor élőhalotton, öljük meg a templom aljában az élőhalott papot, s ezután nyugodtan átkutathatjuk a templomot. Az eltulajdonított vázának a neve is az, hogy Ilja vázája. Ez a családi örökség egy ládában lesz valahol egy alsóbb szinten. Adjuk vissza Iljanak, hadd legyen vele boldog.
Tapasztalati pont: 2500
A lélekserlegek - The soul chalices
Ramontól kapjuk, aki korábban odaadta Masil kötelezvényét. Most (mármint amikor legközelebb beszélünk vele) jött el az idő, hogy teljesítsünk neki egy küldetést. Elmeséli, hogy van öt kereskedő, akik félnek a démonoktól, ezért vettek egy-egy úgynevezett lélekserleget, hogy megvédje a lelküket a szellemektől. Ő pedig szeretné megszerezni őket, hogy újra eladhassa nekik jó magas áron. A nevesített kereskedők: Ilja, Feasul, Ismael, Hamid és Masil. Minden kelyhet az ágyon találhatunk meg. Vigyük el neki mind az ötöt, és kész.
Tipp: az összes kelyhet fényes nappal a legkönnyebb megszerezni, mert akkor egyikük sincs az ágyában. Ám ha valaki kedveli az izgalmakat, akkor megpróbálkozhat ezeket éjszaka is begyűjteni, amikor mindegyik kereskedő az ágyában alszik.
Tapasztalati pont: 2000
Kirk és a sivatagi fosztogatók - Kirk and the desert raiders
Kirköt Hector kocsmájában fogjuk megtalálni. Elmeséli, hogy tudja, hol van a templom egyik kulcsa. Azt mondja, hogy a közelben lévő sivatagi fosztogatóknál van, akik vevőre várnak. El is vezet minket a sivatagi fosztogatókhoz, és amikor odaérünk, kiderül, hogy Kirk a fosztogatók vezére, és nekünk támad. Öljük meg Kirköt és a többi sivatagi fosztogatót, és kész.
Tapasztalati pont: 500
Találd meg Mora Sul harmadik templomkulcsát - Find the third temple key of Mora Sul
Mora Sul mellett hatalmas ásatások folynak. A gödör közepén áll egy óriási ősi templom. Ahhoz, hogy bejussunk ide, 5 db kulcsot kell megtalálnunk, amivel majd együttesen kinyithatjuk az ajtaját.
A templom harmadik kulcsára egy Kirk nevű zsoldos "segítségével" tehetünk szert. Őt Hector kocsmájában találtuk meg, s azt állította, hogy ő tudja, hol van ez a kulcs. Kivezetett minket a városból, ahol elmondása szerint a fosztogatók vevőre vártak, ám ehelyett megtámadott minket. Miután megöltük mindet, a halott Kirköt kutassuk át, és vegyük el tőle a templomkulcsot, és kész is a feladat.
Tapasztalati pont: 2000
Ajándékok Gonzales számára - Presents for Gonzales
Ahogy a városban mászkálunk, a legimpozánsabb épület előtt találunk egy Nasib nevű strázsát, aki gondoskodik róla, hogy senki se léphessen be ide, amíg nem méltó rá. Itt lakik Gonzales, a város vezetője, és ahhoz, hogy vele beszélhessünk, el kell érnünk a városban a 75-ös hírnevet.
Ehhez azonban segítséget is nyújt, mert elárulja, hogy ha hozunk ajándékokat Gonzalesnek, azzal elnyerhetjük a kegyeit. Több küldetés is adott ehhez, de ahhoz, hogy ez a küldetés teljesüljön, elég hármat végrehajtani közülük. Gonzales szeretne:
- aranyat (1000)
- nőt (Alima)
- jó minőségű kendert (egy csomag Lagoi kender)
- egy kardot (Holdpenge)
- kötelezvényeket (Masil kötelezvényei)
Tehát ha ezek közül hármat odaadunk Nasibnak, akkor a küldetés teljesítettnek minősül. Mivel mind az öt tételhez külön küldetés tartozik, ha ez a küldetés teljesül is, még a másik kettő is megoldható marad, és megkapod az azokért járó xp-t.
Tapasztalati pont: 2500
Arany Gonzales számára - Gold for Gonzales
Ha a város vezetőjének, Gonzalesnek a kedvében szeretnénk járni, hogy mihamarabb elérjük a kívánt hírnevet, adjunk Nasibnak 1000 aranyat Gonzalesnek szánt ajándékként.
Tapasztalati pont: 1000
Hírnév (város): +5 Mora Sul
Egy nő Gonzales számára - A woman for Gonzales
Ha a város vezetőjének, Gonzalesnek a kedvében szeretnénk járni, hogy mihamarabb elérjük a kívánt hírnevet, adjuk át Nasibnak az Alima nevű lányt Gonzalesnek szánt ajándékként.
Alimát Murat oázisában találjuk meg, és megvehetjük Murattól, miután beszéltünk a lánnyal. Az ő sorsáról egy külön küldetésben gondoskodhatunk, amit személy szerint tőle kapunk.
Tapasztalati pont: 1000
Hírnév (város): +10 Mora Sul
Alima - Alima
Alimát, a táncos lányt Murat oázisában találjuk meg. Mikor beszélgetünk vele, elmeséli, hogy jobb szeretne egy gazdag ember felesége lenni. Ezért vegyük meg Murattól, és vigyük Mora Sulba, és ott adjuk oda Nasibnak Gonzalesnek szánt ajándék gyanánt. Őt is szólítsuk meg még utoljára, tőle is jár xp. Ennyi.
Egyszerű még az elején elintézni ezt is, amikor Yasmint elhozzuk innen. Csak mielőtt elindulunk az oázisba, beszélgessünk Nasibbal Gonzales ajándékairól.
Egyébként Alimat gyakorlatilag bármelyik kereskedőnek eladhatjuk (kivéve Hamidot, akinek Yasmin kell), csak ez a megoldás nem jár sok xp-vel és hírnevet se kapunk érte.
Tapasztalati pont: 1000
Egy kard Gonzales számára - A sword for Gonzales
Ha a város vezetőjének, Gonzalesnek a kedvében szeretnénk járni, hogy mihamarabb elérjük a kívánt hírnevet, adjuk át Nasibnak a Holdpengét Gonzalesnek szánt ajándékként.
A Holdpengét a Mora Sul-i arénában nyerhetjük el, ha minden bajnokkal megküzdöttünk. Angartól kapjuk meg.
Ezen kívül a Holdpengét eladhatjuk még Ismaelnek, a kovácsnak is, aki szép summát fizet érte, de az a megoldás nem jár hírnévvel.
Tapasztalati pont: 1000
Hírnév (város): +10 Mora Sul
Egy ízletes ajándék - A tasty present
Ha a város vezetőjének, Gonzalesnek a kedvében szeretnénk járni, hogy mihamarabb elérjük a kívánt hírnevet, adjunk Nasibnak egy csomag valódi lagoi kendert Gonzalesnek szánt ajándékként.
Ilyen kendert az egész játékban összesen két csomaggal szerezhetünk. Egy csomagot akkor kapunk Fabiotól, ha Lagoban legyőztük mindkét ellenfelet. Egy másikat meg Razultól, az ottani kertésztől, ha végeztünk a termést felfaló vérlegyekkel. Ha sikerült két csomaggal szereznünk, akkor az egyiket itt felhasználhatjuk, a másikat meg majd Ishtarban odaadhatjuk egy ottani küldetésben (ld. "Anyag az edzéshez").
Tapasztalati pont: 1000
Hírnév (város): +5 Mora Sul
Kötelezvények Gonzalesnek - Promissory notes for Gonzalez
Amikor megbízást kapunk Masiltól, hogy szedjük össze az általa kibocsátott kötelezvényeket, mert nem akar tovább tartozni a kereskedőknek, akkor merül fel ez a lehetőség. Ha már nálunk van mindhárom kötelezvény, ezeket leadhatjuk Nasibnak Gonzalesnek szánt ajándékként is. Ekkor természetesen elbukjuk Masil erre vonatkozó küldetését, de nyerünk némi hírnevet a városban, és mindent összevetve Masil sem lesz túl mérges, mert úgyis meg kellett volna fizetnie sarcként Gonzalesnek ezt az összeget.
Tapasztalati pont: 1000
Hírnév (város): +10 Mora Sul
Találd meg Mora Sul negyedik templomkulcsát - Find the fourth temple key of Mora Sul
Mora Sul mellett hatalmas ásatások folynak. A gödör közepén áll egy óriási ősi templom. Ahhoz, hogy bejussunk ide, 5 db kulcsot kell megtalálnunk, amivel majd együttesen kinyithatjuk az ajtaját. A negyedik kulcs Gonzalesnél van, a város vezetőjénél.
Valószínűleg eddigre mindenki megszerezte már a 75% tiszteletet a városban, így nincs más hátra, mint beszélni Gonzalessel. Amikor beszélünk vele, és érdeklődünk a templomkulcsok iránt, elmondja, hogy az egyik nála van. De csak 10 000 aranyért hajlandó tőle megválni. Ha van ennyi aranyunk, akkor adjuk neki oda, de ha nincs, akkor meg lehet úgy is oldani ezt a problémát, hogy elővesszük a fegyverünket, és megvárjuk, míg ránk támad. Így az őrök talán nem fognak megtámadni minket. Verjük le a fickót, és vegyük el tőle a templomkulcsot. Ennyi.
Azért én mindenképpen a békésebb megoldást javaslom, mert nem célszerű most elbánni Gonzalesszel, hiszen még rengeteg küldetést adhat nekünk, főleg olyanokat, amik segítenek bejutni Ishtarba. Ha valaki a fejvadászok oldalán áll, a fizetés szinte kötelező!
Tapasztalati pont: 2000
Ramirez, az eltűnt fejvadász - Ramirez the missing Hashishin
Bandaro mesél nekünk egy fejvadászról, aki már jó ideje nem jelentkezett, és megkér minket, hogy keressük meg. Kapunk tőle egy tippet is, mégpedig azt, hogy a romoknál kezdjük el a keresést. Induljunk is neki, és kis idő és öldöklés után találkozunk Mezirrel (a templomtól légvonalban pontosan keletre), aki ereklyék után kutat a romok között. Mikor megemlítjük neki, hogy Ramirezt keressük, azt mondja, hogy ő tudja, hol van, és el is tudna minket hozzá vezetni. Akkor induljunk is neki. Mikor odaérünk, és lemegyünk Ramirez rejtekhelyére, akkor lesz kész a küldetés. Ramirezt holtan találjuk.
Tapasztalati pont: 1500
Kövesd Mezirt - Follow Mezir
Amikor elmondja Mezir, hogy tudja, hol van Ramirez (akit Bandaro megbízásából keresünk), és hogy el is tud minket hozzá vezetni, akkor mondjuk neki, hogy vezessen el minket hozzá. Ekkor kapjuk ezt a küldetést, de csak akkor lesz kész, ha mindketten épségben odaérünk Ramirez búvóhelyéhez. Ennyi.
És mivel Mezir nem bír ki túl sok sebesülést, melegen ajánlott a Ramirez sírjához vezető utat előre megtisztítani, mert néhol igen sok homokféreg, lopakodó és ragadozó van. Sőt van egy hely, ahol még egy Szörny is dübörög.
Tapasztalati pont: 1000
Kísérd el Mezirt biztonságban Murat oázisához - Escort Mezir safely to Murat’s oasis
Mezir egy alkut ajánlott, mikor megmondta, hogy el tud minket vinni Ramirezhez. Azt mondta, hogy csak akkor vezet el minket az eltűnt fejvadászhoz, ha utána mi is biztonságban elvezetjük Murat oázisába. Ez a küldetés akkor válik aktuálissá, mikor már megtaláltuk Ramirez holttestét. Tegyünk eleget ígéretünknek, és vezessük el a fickót Murat oázisába. Ha épségben odaérünk Mezirrel, akkor lesz kész a küldetés.
Mivel útközben rengeteg homokféreg és ragadozó állja az utunkat, célszerű lehet előre lepucolni az útvonalat, ne kelljen aggódnunk Mezir testi épségéért, illetve nehogy véletlenül mi magunk tegyünk benne kárt.
Tapasztalati pont: 2500
Az ember, aki megölte Ramirezt - The man who killed Ramirez
Miután megtudtuk, hogy mi lett Ramirezzel, mondjuk el Bandaronak, aki elirányít minket Ningal mágushoz. Ningal a helyi fejvadász mágus. Abban a helyiségben van, ahol Gonzales: a főépületben (75-ös hírnévvel léphetünk be ide). Mondjuk el neki is, hogy mi történt Ramirezzel. Ekkor ő elmeséli, hogy Ramireznek az volt a dolga, hogy felkutassa azt az embert, aki mágikus ércet lopott Ben Salából. Megkér minket, hogy találjuk meg a gyilkost, és bosszuljuk meg Ramirez halálát. A városban érdeklődhetünk Masilnál, hogy honnan szerezte a mágikus ércöntvényét (amiről még a kötelezvények visszavásárlásakor beszélt), és el is mondja, hogy egy Hassan nevű fickótól vette. A másik ember pedig Ismael, aki elsőre nem emlékszik, hogy kitől szerezte a mágikus ércöntvényét, csak miután adtunk neki némi aranyat. Azután elmondja, hogy egy Hassan nevű fickótól vette, de már nincs a városban. Azért a romok között megtalálhatjuk. A térkép (NPC kereső) alapján meg is találjuk Hassant, akinek mondjuk el, hogy tudjuk, ő lopta el a mágikus ércöntvényeket, és hogy ő ölte meg Ramirezt. Nem is fogja tagadni.
Tapasztalati pont: 1500
Hírnév (frakciók): +15 a fejvadászok között
Hassan - Hassan
Ez a küldetés akkor merül fel, mikor Ningal mágus nevében bosszút készülünk állni Ramirez gyilkosán. Pontosabban akkor, mikor először említik meg előttünk Hassan nevét. Kérdezősködhetünk róla Masilnál, Ismaelnél is.
Elmehetünk Mezirhez is, aki elvezethet minket Hassan táborához. Mezir vagy Murat oázisában van, vagy a megszokott helyén, mert nem bírta sokáig az oázisban.
Ha megtaláltuk Hassant, beszéljünk vele, majd öljük meg a három emberével együtt, és kész. A halott Hassannal találni fogunk egy megbízólevelet, amiből kiderül, hogy ki bízta meg a mágikus ércöntvények ellopásával. A levelet ne felejtsük el bemutatni Ningalnak egy kis xp-ért.
Tapasztalati pont: 1000
Szabadulj meg a rettenthetetlen sivatagi versenyzőktől - Get rid of the fearless desert racers
Ezt a feladatot Kalesch, a templomnál lévő ásatásoknál lévő ork csapat vezetője adja, aki első találkozáskor a templom ajtaja előtt ácsorog (ezután felmegy majd a sátrakhoz). Elmondja, hogy van néhány állat a közelben, akik öldöklik a rabszolgákat. Mi meg persze segítünk neki, és megöljük a bestiákat. Keressük meg őket a romok között, és végezzünk velük. Ezek a sivatagi versenyzők valójában "kifakult" árnybestiák, és a templomtól keletre lévő romok közt tanyáznak.
Segítségül hívhatjuk Orknarokot is, ha még nem engedtük szabadon.
Tapasztalati pont: 1500
Kalesch Mora Sul templomkulcsait akarja - Kalesch wants the temple keys of Mora Sul
Kalesch elmeséli, hogy ki szeretné nyitni a templom ajtaját, de nem tudja, hol van a többi kulcs. Gyanítja, hogy a városban van, ahová ő nem akar bemenni. Ezért megkér minket, hogy szerezzük meg a többi négy kulcsot, mert mi morrák vagyunk, és könnyebben mozgunk a városban. Ha a leírásom szerint követi a kedves játékos a város végigjátszását, akkor a négy kulcs már nála lesz. Mondjuk Kaleschnek, hogy nálunk van a többi kulcs, és kész. Ekkor ránk támad, mondván, hogy nem szerezhetjük meg előle az ősi ereklyét.
Tapasztalati pont: 2500
Találd meg Mora Sul ötödik templomkulcsát - Find the fifth temple key of Mora Sul
Mora Sul mellett hatalmas ásatások folynak. A gödör közepén áll egy óriási ősi templom. Ahhoz, hogy bejussunk ide, 5 db kulcsot kell megtalálnunk, amivel majd együttesen kinyithatjuk az ajtaját.
Az ötödik kulcs Kaleschnál van, az ásatásokat vezető orknál. Valójában ő akarja mind az öt kulcsot megszerezni, ezért nem egyszerű a dolgunk. Ha már megvan a többi kulcs, konfrontálódjunk Kaleschsal, s miután levertük, vegyük el tőle az ötödik kulcsot.
Ezután valahányszor a közelébe megyünk, mindig ránk támad - és nem csak ő, hanem a közelében lévő többi ork is. Nem lehet elcsalni sem, mert a többiek akkor is ránk támadnak. Ez valószínűleg az 1.7-es patch után lett ilyen, korábban meg lehetett verni "büntetlenül" Kalescht.
Tapasztalati pont: 2000
Út Merdarionhoz - The way to Merdarion
A Mora Sul-i romok között (bár egészen az észak-nyugati csücskében) találkozhatunk egy nomáddal, nevezetesen Sanuyemmel, aki - ha akarjuk - elvezet minket a táborukba Merdarion vízmágushoz. Kérjük meg rá, hogy vigyen el a táborukba. Ha odaértünk épségben mindketten, akkor lesz kész a küldetés.
A dolog szépsége az, hogy az odavezető út tele van homokférgekkel. Ezek ugye elég szívós szörnyek, úgyhogy célszerű megtisztítani tőlük az útvonalat, mielőtt Sanuyemmel elindulunk a nomádok rejtekhelyére.
Tapasztalati pont: 500
Nyisd ki Mora Sul templomát - Open the temple of Mora Sul
Ezt a feladatot még akkor kapjuk, amikor először beszélünk Kaleschsal, az ásatásokat vezető orkkal, aki maga is ki akarná nyitni a templom ajtaját, de nincs nála az összes kulcs. Miután megszereztük mind az öt kulcsot a kapuhoz, csak álljunk a bejárat elé, és nyissuk ki a kulcsokkal.
Odabent számos múmia, csontváz és zombi vár ránk, illetve a templom aljában lesz majd egy élőhalott mágus. Ha minden elcsendesült, fosszuk ki a templomot. Az alsó szinten egy kosárban találjuk meg Adanos koronáját, ami az öt Adanos ereklye egyike!
Ezen kívül eggyel feljebb lesz egy láda, amiben meg Ilja vázáját leljük meg, ezt vigyük vissza neki.
Amikor kilépünk a templomból, meglepetésben lesz részünk: a környéket elárasztották az általunk felzavart holtak. Ezután egy egész sor küldetés kötődik majd ehhez, amit Merdariontól kapunk.
Tapasztalati pont: 2500
Öld meg az élőhalottak vezéreit - Eliminate the commanders of the undead
Miután kinyitottuk, majd kifosztottuk a Mora Sul-i templomot, kilépve azt vesszük észre, mindenütt élőhalottakkal hadakoznak az orkok és a fejvadászok. Segítsünk nekik legyőzni az élőhalottak hullámát, majd teleportáljunk fel Mora Sulba, s onnan kocogjunk el Merdarionhoz a nomádok rejtekhelyére (Sanuyem megmutatta, hol van).
Amikor beszélünk Merdarion vízmágussal, elmeséli, hogy miután kinyitottuk a templomot, elszabadultak az élőhalottak a környéken. Merdarion vissza akarja küldeni őket oda, ahonnan jöttek, vagy szebben szólva örök nyugalomra akarja őket helyezni. Összesen négy élőhalott vezérrel kell végeznünk, hogy teljesítsük ezt a küldetést. Mindegyik élőhalott vezérhez elvezet minket Merdarion (külön-külön kis küldetésekkel). Ha végeztünk mind a néggyel, kész a feladat.
Tapasztalati pont: 1500
Hírnév (frakciók): +5 a nomádok között
Jártasság: +1 ősi tudás
Kövesd Merdariont - Follow Merdarion
Miután kinyitottuk Mora Sul templomát, felzavartuk a holtakat, és Merdarion elhatározta, végső nyugalomra helyezi őket. Nekünk pedig segítenünk kell neki, mivel mi okoztuk a galibát.
Kövessük hát Merdariont az első élőhalott vezérhez. Ha épségben odaértünk mindketten, és lekaszaboltuk az ellent, akkor kész a feladat. Mehetünk tovább...
Tapasztalati pont: 1000
Hírnév (frakciók): +5 a nomádok között
Kövesd Merdariont - Follow Merdarion
Miután kinyitottuk Mora Sul templomát, felzavartuk a holtakat, és Merdarion elhatározta, végső nyugalomra helyezi őket. Nekünk pedig segítenünk kell neki, mivel mi okoztuk a galibát.
Kövessük Merdariont a második élőhalott vezérhez. Ha épségben odaérünk mindketten és leöljük az élőhalott vezért, akkor kész a feladat. Mehetünk tovább...
Tapasztalati pont: 1000
Hírnév (frakciók): +5 a nomádok között
Kövesd Merdariont - Follow Merdarion
Miután kinyitottuk Mora Sul templomát, felzavartuk a holtakat, és Merdarion elhatározta, végső nyugalomra helyezi őket. Nekünk pedig segítenünk kell neki, mivel mi okoztuk a galibát.
Kövessük Merdariont a harmadik élőhalott vezérhez. Ha épségben odaérünk mindketten és megöljük az élőhalott vezért, akkor kész a feladat. Mehetünk tovább...
Tapasztalati pont: 1000
Hírnév (frakciók): +5 a nomádok között
Kövesd Merdariont - Follow Merdarion
Miután kinyitottuk Mora Sul templomát, felzavartuk a holtakat, és Merdarion elhatározta, végső nyugalomra helyezi őket. Nekünk pedig segítenünk kell neki, mivel mi okoztuk a galibát.
Kövessük Merdariont az utolsó élőhalott vezérhez. Ha épségben odaérünk mindketten és megöljük az élőhalott vezért, akkor kész a feladat. És itt a vége! Ezzel az utolsó élőhalott vezér is meghalt.
Ez az utolsó adag élőhalott azonban megnehezíti a dolgunkat, ugyanis ezek már az orkok sátrai közt hörögnek, márpedig Merdarion ide is bekocog! Ez azt jelenti, hogy az orkok - miután levertük az utolsó élőhalottat is - azonnal Merdarion ellen fordulnak. Így bajos lehet vele beszélni abból a célból, hogy megkapjuk a feladat teljesítésével járó plusz xp-t és elismerést. Ezt esetleg úgy lehet megoldani, hogy leverjük gyorsan a környező orkokat, lebeszéljük Merdarionnal, amit kell, majd elhagyjuk a terepet. A bolond mágus meg nekiáll elszívni egy füves cigit! Ekkor esetleg teljesíthetjük Gonzales "Öld meg Merdarion vízmágust" küldetését is, ha már itt egyedül van.
Tapasztalati pont: 1000
Hírnév (frakciók): +5 a nomádok között
Öld meg a Vízmágusokat - Kill the Water Mages
Gonzales, Mora Sul vezetője elmeséli, hogy a nomádok, meg a vízmágusok nagyon sok gondot okoznak a fejvadászoknak, de a nomádok nem mennének semmire a vízmágusok nélkül. Ezért megkér minket, hogy öljük meg az összes vízmágust, hogy ezzel megbénítsuk a nomádokat. Ha végeztünk mind a héttel, akkor lesz kész a küldetés. A térkép alapján könnyedén megtalálhatjuk az összes vízmágust. Ennek a feladatnak a teljesítése jó sok tisztelet pontot ad a fejvadászoknál, így aki kifejezetten velük van, annak kötelező szerep, hogy minddel végezzen. A vízmágusok: Saturas, Merdarion, Myxir, Vatras, Cronos, Nefarius és Riordian.
Aki nem szeretné bántani a vízmágusokat, ha nem muszáj, de mégis be akar jutni Ishtarba, annak elég 2-3 vízmágust megölnie, és a többi fejvadász hírnévvel járó küldetést megcsinálnia, amiben nem ők jelentik a célpontot. Így ki lehet számolni, hogy azért a 75 fejvadász hírnév meglegyen.
Tapasztalati pont: 2500
Hírnév (frakciók): +4 a fejvadászok között
Öld meg Merdarion vízmágust - Kill the Water Mage Merdarion
Gonzales elpanaszolja nekünk, hogy a nomádok rendkívül sok gondot okoznak a fejvadászoknak Varantban, de a nomádok nem sokra mennének a vízmágusok nélkül. Így ha őket kiiktatjuk, a nomádok megtörnek. Ezért utasít minket, hogy minden vízmágust öljünk meg.
Merdariont vagy Kayor, a nomád ellenállás vezetőjének barlangjában találjuk, vagy - ha már jártunk a templomban és elmentünk vele élőhalottakat vadászni, akkor - az ásatásoknál.
Ha a nomádok barlangjában támadjuk és öljük meg, az ott lévő nomádok ezt nem fogják annyiban hagyni, ezért velük is végeznünk kell. Ha az ásatásokon, akkor az orkok már úgyis legyengítették, tehát könnyű dolgunk lesz. Egyébként akkor a legegyszerűbb a dolgunk, ha mindjárt akkor végzünk vele, amikor az élőhalott vezéreket is megöltük és megkaptuk tőle az azért járó xp-t.
Ha megöltük a vízmágust, akkor lesz kész a küldetés, jelenthetjük Gonzalesnek.
Tapasztalati pont: 1000
Hírnév (frakciók): +3 a fejvadászok között
Öld meg Cronos vízmágust - Kill the Water Mages Cronos
Gonzales elpanaszolja nekünk, hogy a nomádok rendkívül sok gondot okoznak a fejvadászoknak Varantban, de a nomádok nem sokra mennének a vízmágusok nélkül. Így ha őket kiiktatjuk, a nomádok megtörnek. Ezért utasít minket, hogy minden vízmágust öljünk meg.
Keressük fel Cronos vízmágust, és végezzünk vele. Nem lesz nehéz, mert egyedül van, éppen egy ősi táblát olvasgat Ben Sala közelében (ha a templom és a kereskedelmi útvonal közötti hasadékban elindulunk Mora Sul felé, akkor néhány lépés után meg is találjuk egy pici barlang előtt). Ha végeztünk vele, akkor lesz kész a küldetés.
Tapasztalati pont: 1000
Hírnév (frakciók): +3 a fejvadászok között
Öld meg Myxir vízmágust - Kill the Water Mage Myxir
Gonzales elpanaszolja nekünk, hogy a nomádok rendkívül sok gondot okoznak a fejvadászoknak Varantban, de a nomádok nem sokra mennének a vízmágusok nélkül. Így ha őket kiiktatjuk, a nomádok megtörnek. Ezért utasít minket, hogy minden vízmágust öljünk meg.
Keressük meg Myxirt és öljük meg. Nem lesz nehéz dolgunk, mert nincs a közelében senki. Egyébként az Al Shedim-i ásatásoknál találhatjuk meg, a "Papok házai" negyedben, ahol a nomádok és Saturas is táborozik. Ha végeztünk vele, akkor lesz kész a küldetés.
Tapasztalati pont: 1000
Hírnév (frakciók): +3 a fejvadászok között
Öld meg a vízmágusok vezetőjét, Saturast - Kill Saturas,the head of the Water Mages
Gonzales elpanaszolja nekünk, hogy a nomádok rendkívül sok gondot okoznak a fejvadászoknak Varantban, de a nomádok nem sokra mennének a vízmágusok nélkül. Így ha őket kiiktatjuk, a nomádok megtörnek. Ezért utasít minket, hogy minden vízmágust öljünk meg.
Saturas nincs messze Myxirtől, ő is az Al Shedim-i ásatásoknál tanyázik. Bár a közelében ácsorog néhány nomád, ha nem akarunk velük is mindjárt összeakaszkodni, előbb végezzük el nekik a küldetésüket és akkor elmennek innen. Végezzünk Saturasszal is, és kész a feladat.
Tapasztalati pont: 1000
Hírnév (frakciók): +3 a fejvadászok között
Öld meg Vatras vízmágust - Kill the Water Mage Vatras
Gonzales elpanaszolja nekünk, hogy a nomádok rendkívül sok gondot okoznak a fejvadászoknak Varantban, de a nomádok nem sokra mennének a vízmágusok nélkül. Így ha őket kiiktatjuk, a nomádok megtörnek. Ezért utasít minket, hogy minden vízmágust öljünk meg.
Vatrast Lagoban tartják fogva. Menjünk el oda és, szabadítsuk ki. Csak azután tudunk vele végezni. Mikor megemlítjük Fabionak, az ottani főnöknek, nem engedi, hogy kinyírjuk, de mi ezt is megoldhatjuk könnyedén. Szerezzük meg a cella kulcsát (ezt az 1.6-os patch óta csakis úgy szerezhetjük meg, ha levágjuk Fabiot, még ha nem is öljük meg - de persze akkor mindenki ránk támad...), és szabadítsuk ki a vízmágust. Aztán persze végezzünk vele, mert csak akkor teljesül a feladat.
Érdemes előbb még elkísérni Hurithoz, mivel ott felajánlja Vatras, hogy megáld minket, ami által 2.500 xp-hez jutunk, plusz az egyéb xp-k a küldetés sikeréhez. Aztán már mehet a túlvilágra.
Tapasztalati pont: 1000
Hírnév (frakciók): +3 a fejvadászok között
Öld meg Riordian vízmágust - Kill the Water Mage Riordian
Gonzales elpanaszolja nekünk, hogy a nomádok rendkívül sok gondot okoznak a fejvadászoknak Varantban, de a nomádok nem sokra mennének a vízmágusok nélkül. Így ha őket kiiktatjuk, a nomádok megtörnek. Ezért utasít minket, hogy minden vízmágust öljünk meg.
Riordian vízmágus nagy valószínűséggel mostanra a Braga közelében rejtőzködő nomádoknál tartózkodik. Ha akkor támadjuk meg, mikor a nomádok még a közelükben vannak, akkor ők is ránk támadnak - ha a fejvadászokkal vagyunk, mindegy, mert ha velük is leszámolunk, Jose fejvadászatos küldetését is egy füst alatt elintézhetjük. Megoldás lehet, ha elküldjük Asarut Braga felszabadítására és akkor Riordian egyedül marad.
Előfordulhat, hogy nem foglalkoztunk a vízmágussal, amikor a bragai küldetéseket végeztük el, akkor Rioridan még mindig ott árválkodik Braga közelében a déli út bal oldalán, kissé beljebb a romok tövében. Ekkor még egyszerűbb a dolgunk.
A lényeg, hogy öljük meg, és kész is a feladat.
Tapasztalati pont: 1000
Hírnév (frakciók): +3 a fejvadászok között
Öld meg Nefarius vízmágust - Kill the Water Mage Nefarius
Gonzales elpanaszolja nekünk, hogy a nomádok rendkívül sok gondot okoznak a fejvadászoknak Varantban, de a nomádok nem sokra mennének a vízmágusok nélkül. Így ha őket kiiktatjuk, a nomádok megtörnek. Ezért utasít minket, hogy minden vízmágust öljünk meg.
Nefarius vízmágus kissé nehéz megtalálni. Ő Varant észak-nyugati csücskében tartózkodik néhány nomád és felszabadított rabszolga társaságában. Az ő esetében mindenképpen érdemes elvégezni a küldetéseit, mert azzal nem csak az azokkal járó xp-t és jutalmakat kaphatjuk meg, de mire azokkal végzünk, szál egyedül lesz, és még könnyebben kivégezhetjük.
(Ezek a küldetések "Ishtar leírásában" lesznek.)
Tapasztalati pont: 1000
Hírnév (frakciók): +3 a fejvadászok között
Pusztísd el az orkokat Mora Sul templománál - Eliminate the Orcs at the temple of Mora Sul
Ez a szokásos "szabadítsd fel a rabszolgákat" kategóriába tartozó küldetés. Menjünk a templomhoz, és öljük meg az összes orkot a templom körül. Ha az utolsóval is végeztünk, akkor lesz kész a küldetés, amiért kapunk a nomádoknál némi tisztelet pontot. Aztán Merdarionnak elújságolhatjuk a sikerünket.
Tapasztalati pont: 2500
Hírnév (frakciók): +5 a nomádok között
Kövesd Kayort a Mora Sul közelében lévő gyülekezőhelyre - Follow Kayor to the meeting point outside Mora Sul
Kayort a nomádok Mora Sul közelében lévő búvóhelyen találjuk meg, ahol Merdarion is tartózkodik. Ha fel akarjuk szabadítani Mora Sult, akkor Kayor és csapata segít nekünk. Elmeséli, hogy van egy gyülekezőhely Mora Sul közelében, ahová el kellene kísérnünk. Majd onnan indíthatjuk a felszabadítást. Tegyünk is így, kísérjük a fickót a gyülekezőhelyre. Ha épségben odaértünk mindketten, akkor lesz kész a küldetés.
Tapasztalati pont: 1000
Szabadítsd fel Mora Sult - Liberate Mora Sul
Ez is a szokásos város-felszabadítós küldetés. Kayortól kapjuk. Ha a nomádokkal vagyunk, akkor csak odaszólunk Kayornak, és a nomádokkal együtt megkezdhetjük a város felszabadítását. Ha elkezdenek menekülni a fejvadászok, akkor van kész a feladat.
Ez a küldetés azért nem egyszerű, mert sok fejvadász lakja Mora Sult, úgyhogy eltart egy darabig a küzdelem.
Tapasztalati pont: 5000
Hírnév (frakciók): +5 a nomádok között
Oldalainkat 25 vendég és 0 tag böngészi