A Pöröly klán lehet a második település, amit Nordmarban megcsinálhatunk. Lesz itt is elég sok küldetés, de a nordmarik küldetések közül az egyik legmeghatározóbbat itt vehetjük fel: ez nem más, mint a Kohó felszabadítása. Ezen kívül itt található Ingvar, az egyetlen kovács, aki hajlandó megtanítani téged tiszta mágikus ércből kovácsolni - ezekből készülhet(nek) a játék legjobb fegyvere(i), úgyhogy érdemes erre időt és energiát áldozni.
Ezer hála Qulernek a város leírásért! Nagyon hasznos kis anyag!
Haukenak ércre van szüksége - Hauke needs ore
Amikor megérkezünk a Pöröly klánhoz, az első néhány embertől nem igen vehetünk fel küldetést, vagy ha igen, azt később írom le, mert hosszadalmas a teljesítése és sok más kapcsolódik hozzá.
Az első ember, akinek egy viszonylag egyszerű küldetést teljesíthetsz, Hauke, a bányakutató. Elmeséli, hogy ő a legjobb bányakutató a vidéken, és hogy minket is betanítana, ha adunk neki mágikus ércet. Pontosan 10 ércrögöt kell neki adnunk, és kész is a feladat. Eddigre valószínű, hogy mindenki kibányászott ennyit, de ha nem, akkor el kell menni keresgélni. Nem nehéz, mert van egy pár érctelér elszórva Nordmarban.
Persze valószínűleg eddigre már megtanultad ezt a képességet, de azért az xp-ért, meg a többi ilyen-olyan pontért érdemes megcsinálni.
Tapasztalati pont: 2000
Hírnév (város): +5 Pöröly klán
Jártasság: +1 kovácsolás
Menj a bányakutatók táborához Haukeval - Go to the prospectors’ camp with Hauke
Hauke elmeséli, hogy van egy bányakutatókból álló csapata, és megkér minket, hogy kísérjük el a bányához. Természetesen nem tudunk ellenállni a felkérésnek és elkísérjük a fickót. Annyi a dolgunk, hogy életben tartsuk Haukét, amíg oda nem érünk. Már pedig ez nem feltétlenül könnyű, mivel a tábor felé menet akad néhány kardfogú, meg egy ogre. Meglehet, hogy célszerű előtte lepucolni az utat, s azután odamenni Haukeval a bányához.
Tapasztalati pont: 1500
Hírnév (város): +5 Pöröly klán
Öld meg a tárnarákot a bányakutatók táborában - Kill the minecrawler in the prospectors’ camp
Mikor odaérünk Haukéval a bányához, meglátjuk bent a tárnarákot, aki elfoglalta. Annyi a dolgunk, hogy megöljük a dögöt, és kész. Hauke persze hálálkodni fog nekünk. Ha lehet, ne dumcsizzunk Haukéval, ha odaértünk, hanem rohanjunk be, vágjuk le azt az egy tárnarákot, így megmentünk két nevesített NPC-t, akik az életüket egy-egy jó marék érccel köszönik meg. Ezután már lezárhatjuk a témát Haukéval.
Tapasztalati pont: 2000
Hírnév (város): +5 Pöröly klán
Hírnév (frakciók): +2 Nordmarban
Jártasság: +1 kovácsolás
Ketilnek 12 bölénybőrre van szüksége - Ketil needs 12 bisonskin
Ketil elmeséli, hogy vár egy bölénybőr szállítmányra, de nem nagyon akar megérkezni, így nem tud kereskedni. Megkér minket, hogy szerezzünk be neki 12 bölénybőrt, amiért kapunk összesen 12 mágikus ércrögöt. Nem rossz biznisz. Mindegy neki, hogy honnan szerezzük be. Megvehetjük a Farkas klánnál Rune-tól, vagy ha már útközben leöltünk párat, akkor már oda tudjuk neki adni. Ennyi.
Tapasztalati pont: 2000
Hírnév (város): +5 Pöröly klán
Piakészítés Ugolffal - Making booze with Ugolf
Ugolf elmeséli, hogy annak idején elveszített egy fogadást, és hogy már nem jár vadászni. Most már csak piafőzéssel foglalkozik. Ki is fejlesztett egy nagyon erős piát, amit még ő sem tud úgy meginni, hogy talpon maradjon. Mi is ki szeretnénk próbálni a piát, de már nincs neki több. Közli, hogy ha megszerezzük neki a szükséges hozzávalókat, elkészíti nekünk az úgynevezett alagútdörgő nevű piát. Kapunk is tőle egy listát, hogy mit kell beszereznünk. Kell neki 20 piabogyó, 2 tárnarák olló és 2 mágikus érc. Ha ezek megvannak, akkor csak odaadjuk neki és kész.
Tapasztalati pont: 2000
Hírnév (város): +3 Pöröly klán
Jártasság: +1 alkímia
Alagútdörgő - Tunnelrumbler
Ugyebár korábban már beszélgettünk a "nyugalmazott" harcossal, Ugolffal. Segítettünk neki az általa kifejlesztett piához megkeresni a hozzávalókat. Most kész a pia, már csak annyi a dolgunk, hogy megigyuk. Csak az a bökkenő, hogy elsőre - ha nem tudjuk, mi kell ahhoz, hogy talpon maradjunk - nagyokat fogunk nézni. De elárulom, hogy 200-as állóképességgel meg tudjuk inni a piát anélkül, hogy padlót fognánk. Ennyi volt. Ha meg tudtuk inni a piát gond nélkül, akkor Ugolftól megkajuk a receptjét, amivel bármikor el tudjuk készíteni. Ezután Ugolf csatlakozik hozzánk, ha akarjuk. (A kohó elfoglalásához még jól jöhet.)
Tapasztalati pont: 2000
Hírnév (város): +3 Pöröly klán
Hírnév (frakciók): +3 Nordmarban
Érc Ugolfnak - Ore for Ugolf
Ugolf elmondja, hogy annak ellenére, hogy már nem harcol, tudna minket tanítani, de adnunk kell neki ezért 50 db mágikus ércet. Azt is elmondja, hogy az ércbányájukban, amit mellesleg elfoglaltak az orkok, találunk egy pár érctelért. De nem lesz nehéz beszerezni a kellő mennyiséget. Annyi a dolgunk, hogy adunk neki 50 db mágikus ércet, és kész is.
Ugolfnál informálódhatunk az orkokról, aranyról és mágikus ércről is (egy téma választható!).
Tapasztalati pont: 1500
Hírnév (város): +1 Pöröly klán
Orkok a hídon - Bridge orcs
Miután Ugolffal már főzőcskéztünk, ivóversenyt rendeztünk és adtunk neki 50 mágikus ércrögöt is, szívességből elárul nekünk egy titkot, amire kíváncsak vagyunk. Három témát ajánl fel: arany, orkok, mágikus érc. Ezek közül csak egyet választhatunk.
Amikor megkérdezzük Hjaltét vagy Ugolfot az orkokról, akkor elmondják, hogy a táborba vezető hídjuk alatt táborozik öt db ork. Mi persze gyorsan felkeressük őket, és végzünk velük. Ha megöltük mindet, akkor kész a küldetés. Ha visszamegyünk Ugolfhoz, kapunk tőle egy gyógyitalt. Ennyi.
Tapasztalati pont: 2000
Titkos érc - Hidden ore
Miután Ugolffal már főzőcskéztünk, ivóversenyt rendeztünk és adtunk neki 50 mágikus ércrögöt is, szívességből elárul nekünk egy titkot, amire kíváncsak vagyunk. Három témát ajánl fel: arany, orkok, mágikus érc. Ezek közül csak egyet választhatunk.
Ha Ugolfot arról kérdezzük, hol lehet mágikus ércet találni, akkor elmondja, hogy a Farkas klán bejáratától nem messze egy eldugott kis völgyben van néhány érctelér. A völgyben lesz egy árnyékbestia is, aminek lehet látni a véres nyomati. Lesz ott egy kidőlt fa is, amin fel tudunk menni a völgybe, amit kettő kardfogú tigris őriz. De nem lesz gond őket lenyomni. Ha felmentünk a kidőlt fán, akkor lesz kész a küldetés.
Az érc pontos helyét a Farkas klán térképén fekete pont jelöli!
Tapasztalati pont: 2000
Hírnév (város): +3 Pöröly klán
Jártasság: +1 kovácsolás
Tjalf ládája - Tjalf’s chest
Miután Ugolffal már főzőcskéztünk, ivóversenyt rendeztünk és adtunk neki 50 mágikus ércrögöt is, szívességből elárul nekünk egy titkot, amire kíváncsak vagyunk. Három témát ajánl fel: arany, orkok, mágikus érc. Ezek közül csak egyet választhatunk.
Amikor beszélünk Ugolffal vagy Hjaltéval arról, hogy honnan lehetne aranyat szerezni, akkor elmondják, hogy a főnökük ládájában van belőle bőven. Ezt a feladatot két módon is megoldhatjuk. Vagy ellopjuk a láda tartalmát, amiért kapunk +1 tolvajlás pontot, vagy amikor felszabadítottuk az ércbányát (amit majd később), Tjalf ajánlja fel nekünk a ládában lévő 1000 aranyat. Oda is adja a ládája kulcsát. Az a lényeg, hogy mindenképpen ki kell venni a láda tartalmát, hogy kész legyen a feladat.
Tapasztalati pont: 2000
Jártasság: +1 tolvajlás
Hjalte szomjas - Hjalte is thirsty
Hjalte az egyik toronyban őrködik, a település déli szegélyén. Ha elmegyünk hozzá (fel a lesre), informálódhatunk némi ellenszolgáltatásért cserébe. Először is csak akkor ad némi infót, ha adunk neki egy piát, mindegy, hogy milyet. Bár az alagútdörgőt még nem próbáltam. Lehet, hogy ő is kifeküdne tőle. Adjunk neki egy piát, és már informálódhatunk is a helyzetről.
Tapasztalati pont: 1000
Hírnév (város): +3 Pöröly klán
Hjalte éhes - Hjalte is hungry
Ha már ott vagyunk Hjaltenál a falu déli "magaslesén", és már adtunk neki inni, hát kiböki a lelkem, hogy nem csak szomjas volt, de éhes is. Adnunk kell Hjalténak sült húst. (Ezt nagyon poénosan adja elő: úgy csinál, mintha hallana valamit, és utána mondja, hogy csak a gyomra korog.)
Ugolfhoz hasonlóan Hjalténál is informálódhatunk az orkok helyzetéről, aranyról és mágikus ércről (egy téma választható!).
Tipp: ha "összehangoltan" választjuk ki a három lehetőség közül azt, amire kíváncsiak vagyunk, akkor a háromból kettő küldetést sikerül felvennünk. Pl.: Ugolfnál az ércre kérdezünk rá, Hjaltenál meg az orkokra. Akkor csak Tjalf ládája marad ki, de abból meg úgyis megkapjuk a részünket a Kohó felszabadítása után.
Tapasztalati pont: 1000
Hírnév (város): +3 Pöröly klán
Stejnar páncélja - Stejnar’s armor
Stejnar az egyik kovács a Pöröly klánban. Elmeséli, hogy ha szeretnénk, akkor csinál nekünk egy nordmari páncélt, de ehhez szereznünk kell neki 100 db (!) mágikus ércet. Ahhoz, hogy megszerezzük a 100 db-ot, elég alaposan körül kell néznünk Nordmarban. Az ércbányából is szerezhetünk, miután elfoglaltuk, meg majd lesz néhány olyan küldetés is, ahol egy NPC fog minket elvezetni az érchez. Az a lényeg, hogy szerezzünk 100 db mágikus ércet, és adjuk neki oda, amiért kapunk egy könnyű nordmari páncélt (csekély ajándék ennyi mágikus ércért...). Ennyi.
Tapasztalati pont: 2000
Hírnév (város): +3 Pöröly klán
Foglald el a kohót - Free the furnace
Amikor beszélünk a klán vezetőjével, Tjalffal, akkor elmeséli, hogy elfoglalták az orkok a mágikus ércbányájukat. Szomorkodik azon is, hogy még nem sikerült visszafoglalniuk, mert nincs elég emberük. Mi persze örömmel segítünk, ezért Tjalf közli, hogy menjünk el Retóhoz, aki elmondja, hogy miként tudunk segíteni. Tegyünk így. Reto is elmeséli, hogy az orkok bevették magukat a bányába. Elmondja, hogy nem tud nekünk embert adni, mert neki sincs elég, de ha akarunk, akkor nekivághatunk egyedül is. Ha maradunk a csoportos visszafoglalás mellett, Reto beosztja mellénk Mortot, aki segít nekünk embereket toborozni a harchoz. Ha megszereztük az embereket, akkor a bánya alsó bejáratánál kell támadnunk, Reto szerint. Ő meg az emberei pedig az itteni bejáratnál kezdik el támadni az orkokat. Így két tűz közé kerülnek az orkok. Ha teljesen kipucoltuk a bányát, akkor kész a küldetés. Ha végeztünk, és visszamegyünk Rovoldhoz, aki a hídnál örködik, kapunk tőle 10 db mágikus ércet. Nagyon sok ork harcos, felderítő és sámán lesz a bányában, úgyhogy szerintem jobb, ha beszerzünk néhány bajtársat.
Ha azonban egyedül szeretnénk mindenképpen felszabadítani a Kohót, akkor is csináljuk meg az embergyűjtögetős küldetéseket, mert combos mennyiségű xp és nordmari hírnév jár a toborzásokért! Ha nem akarjuk a segítségüket igénybe venni, egyszerűen csak otthagyjuk őket a bánya alsó bejáratánál és kész. Ha végeztünk az orkaprítással még vissza is mehetünk szólni nekik némi plusz xp-ért.
Tapasztalati pont: 5000
Hírnév (város): +15 Pöröly klán
Hírnév (frakciók): +5 Nordmarban
Kövesd Mortot a Tűz Klánhoz - Follow Mort to the Fire Clan
A Pöröly klánnál, a bánya előtt ücsörgő Mort az, aki el tud minket vezetni a Farkas klánhoz, a Tűz klánhoz, meg a bánya alsó bejáratához, ahonnan majd támadnunk kell.
Először elmehetünk a Tűz klánhoz, ha akarunk,de a sorrend mindegy (praktikus okokból jobb ez a sorrend). Csak annyi a dolgunk, hogy követjük Mortot a Tűz klánig, és életben tartsuk. Csak akkor lesz kész a feladat. Mort ezután a Tűz klán bejáratánál vár ránk, amíg beszélünk a megfelelő emberekkel. Ha végeztünk, készséggel tovább visz minket a kért helyre, vagy visszatér a Pöröly klánhoz.
Thorald lehet a mi emberünk, de csak akkor hajlandó harcolni, ha fizetünk neki. Ha szükségünk van a segítségére, fizessünk neki, majd küldjük el a bánya alsó bejáratához, a gyülekezési helyre. Magától elmegy oda.
Itt jegyezném meg, nálam előfordult az, hogy Mort egyszerűen bement a sziklafalba, és eltűnt, így nem tudtam teljesíteni ezt a feladatot. Ezt a bugot egy fondorlatos módszerrel lehet elkerülni: végig úgy kell haladnunk Mort mellett a sziklafal alatt, hogy egyszerűen ne mehessen bele a falba. Így minket kikerülve kénytelen az úton maradni.
Tapasztalati pont: 1000
Hírnév (frakciók): +2 Nordmarban
Kövesd Mortot a Farkas Klánhoz - Follow Mort to the Wolf Clan
A Pöröly klánnál, a bánya előtt ücsörgő Mort az, aki el tud minket vezetni a Farkas klánhoz, a Tűz klánhoz, meg a bánya alsó bejáratához, ahonnan majd támadnunk kell.
Másodikként Morttal elmehetünk a Farkas klánhoz embereket toborozni. Csak annyi a dolgunk, hogy követjük Mortot a Farkas klánig, és életben tartsuk. Csak akkor lesz kész a feladat. Mort ezután a Farkas klán bejáratánál vár ránk, amíg beszélünk a megfelelő emberekkel. Ha végeztünk, készséggel tovább visz minket a kért helyre, vagy visszatér a Pöröly klánhoz.
Mikor beszélünk a klán vezetőjével, Grimmel, hogy mi a helyzet, akkor közli, hogy a táborbeli emberekből nem tud adni, de ha majd visszatértek a vadászok, akkor közülük kettőt elvihetünk magunkkal. Ám ha nem akarjuk ezt megvárni, akkor segítsünk nekik vadászni, úgy előbb hazaérnek. Mondta Grim. A szóban forgó vadászok Jorn, Lisk meg Jensgar. Velük már találkozhattunk, amikor a Farkasklán küldetéseit csináltuk. Jorn és Lisk szívesen segít nekünk elfoglalni a kemencét. Küldjük el őket is a bánya alsó bejáratához, ahonnan majd támadni fogunk. Maguktól elmennek oda.
Tapasztalati pont: 1000
Hírnév (frakciók): +2 Nordmarban
Szedj össze egy sereget a bánya megtámadásához - Find a troop to attack to mine
Reto ezt a küldetést még akkor adja, mikor először beszélünk vele a Kohó felszabadításáról. Ha Mort segítségével már megjártuk a Tűz klánt meg a Farkas klánt és kerítettünk legalább egy embert, akkor eleget tettünk a küldetés feltételeinek, s az teljesül. Csak szólnunk kell Retonak.
Egyébként a következő harcosok gyűjthetők össze:
- Tűz klán: Thorald,
- Farkas klán: Jorn és Lisk,
- Pöröly klán: Ugolf és Mort.
Ezután készenállunk a támadásra.
Tapasztalati pont: 3000
Hírnév (város): +10 Pöröly klán
Kövesd Mortot a bánya alsó bejáratához - Follow Mort to the lower mine entrance
A Pöröly klánnál, a bánya előtt ücsörgő Mort az, aki el tud minket vezetni a Farkas klánhoz, a Tűz klánhoz, meg a bánya alsó bejáratához, ahonnan majd támadnunk kell.
Ha elég embert gyűjtöttünk a Kohó visszafoglalásához és szóltunk Retonak, készüljön a támadásra, végre megmondhatjuk Mortnak, hogy vigyen minket a bánya alsó bejáratához. Még mindig vigyáznunk kell az egészségére. Csak annyi a dolgunk, hogy elkísérjük épségben Mortot a bánya alsó bejáratáig, és kész a küldetés. Mire odaérünk, már a többiek is ott lesznek remélhetőleg, és megkezdhetjük a támadást.
Mellesleg elég kanyargós út vezet eddig a helyig, úgyhogy aki elsőre játssza a játékot, mindenképpen érdemes Mortot követve eljutni eddig a helyig. Amúgy a bánya ezen bejárata nem messze a Farkas klántól, de a hasadékok mélyén található.
Tapasztalati pont: 1000
Öld meg a völgy főnökét - Kill the boss of the valley
A Pöröly klán Kohójának visszafoglalása során, pontosabban a gyülekezési helytől kezdődő kisebb alagút után lévő völgyben, össze fogunk futni a bányát elfoglaló orkok főnökével. Ezt a küldetést nem adja senki, csak amikor sikerül végeznünk a vezérrel, akkor lesz kész ez a küldetés.
Tapasztalati pont: 2500
Jóváhagyás az érckohászoktól - Approval from the ore smelters
Akármelyik klánnál vagyunk és meg akarjuk tanulni a mágikus fegyver készítését, mindenki a Pöröly klánba küld minket. Ott meg is találjuk Ingvart, aki mestere a szakmájának, és meg is tanítana minket, de ahhoz minden érkohásznak kell a beleegyezése. Egyébként addig nem is kapjuk meg ezt a küldetést, amíg nem foglaltuk vissza a bányát. Ingvar elmondja, hogy a farkas kláni Larson, a tűz kláni Kalan és Pedar jóváhagyása kell neki, hogy tanítson minket.
Elmegyünk a Farkas klánhoz, ahol Rune elmeséli, hogy Larson éppen nincs ott, mert elment mágikus ércet keresni északra a hegyekbe. Induljunk is neki, és a térkép (NPC kereső) segítségével meg is találhatjuk. Nincs messze Ronar házától, akit el kellet kísérnünk, amikor a Farkas klán küldetéseit csináltuk. Csak tovább kell mennünk az úton, és meg fogjuk látni Larsont egy tábortűznél. Elmondja, hogy éppen mágikus ércet keres, és tud is egy lelőhelyet. Mi meg persze segíteni akarunk neki odáig eljutni. Ezzel teljesítjük az "Érckutatás Larsonnal" című farkas kláni küldetést. (Ezt is csak most kapjuk meg, hogy meg kell szerezni Larson jóváhagyását.)
Kalan sincs már a helyén. Ő is elment valahova. Induljunk el lefelé a dombon a Tűz klánból, és mikor leértünk, rögtön forduljunk balra. Menjünk le a lejtőn, ahol lesz egy kardfogú tigris meg még lejjebb jégfarkasok. Nyírjuk ki őket, majd menjünk még lejjebb, és meg fogunk látni egy ork csoportosulást sámánnal együtt. Mindig a sámán legyen az első, akit kinyírunk, mert nagy kárt tud okozni a testi épségünkben. Végezzünk az összes orkkal. A fal tövében ott lesz Kalan is. Megköszöni, hogy megmentettük, és persze jóváhagyja, hogy Ingvar tanítson minket. Ha megtaláljuk az általa eldugott kovácskalapácsát, azt is odaadja nekünk.
A harmadik, és egyben utolsó kovács Pedar, akit a térkép (NPC kereső, vagy az alábbi kistérkép) szerint meg is találhatunk. Nincs messze onnan, ahol Ejnar sírja van. A bejárattól nem messze van egy domb, azon felmegyünk, és nemsokára meg is látjuk Pedar házát. Ő nagyon nem akarja, hogy Ingvar tanítson minket, mert az előző tanítványai meghaltak, mikor elküldte őket egy fegyver kellékeinek felkutatására. De mi persze meggyőzzük őt, hogy mi nem fogunk belehalni. Ha teljesítjük neki a küldetést (ld. lejjebb), örömmel adja a jóváhagyását.
Ha megvan mindhárom kovács jóváhagyása, akkor visszaballagunk, vagy -teleportálunk Ingvarhoz, aki ezek után örömmel tanít minket.
Tapasztalati pont: 2500
Hírnév (város): +15 Pöröly klán
Hírnév (frakciók): +8 Nordmarban
Jártasság: +5 kovácsolás
Egy árnyékfutó szarv Pedarnak - A shadowbeast horn for Pedar
Amikor éppen azon vagyunk, hogy kitanuljuk Ingvartól a tiszta ércből való kovácsolást, el kell érnünk, hogy minden nagymester beleegyezését adja a képzésünkbe. Az egyik ilyen mester Pedar, aki Ejnar sírja fölött lakik egy kunyhóban.
Ahhoz, hogy Pedar jóváhagyja a tanításunkat, el kell neki hoznunk azt a dolgot, amiért annak idején elküldte a tanítványait. Ezt pedig nem más, mint egy árnyékfutó szarva. Nagyon valószínű, hogy mindenkinél lesz legalább egy darab, mert pont ennyit kell adnunk Pedarnak, hogy teljesítsük ezt a küldetést.
Tapasztalati pont: 2000
Hírnév (város): +3 Pöröly klán
Jártasság: +1 kovácsolás
Ellátmány Pedarnak - Supplies for Pedar
Amikor éppen azon vagyunk, hogy kitanuljuk Ingvartól a tiszta ércből való kovácsolást, el kell érnünk, hogy minden nagymester beleegyezését adja a képzésünkbe. Az egyik ilyen mester Pedar, aki Ejnar sírja fölött lakik egy kunyhóban.
Pedarnak nem volt elég, hogy adtunk neki egy darab árnyékfutó szarvat, még azt is elpanaszolja, hogy fogytán vannak a készletei, és megkér minket, hogy hozzunk neki ezt-azt. Pontosabban hoznunk kell neki 20 db jégfarkasprémet és 10 db mágikus ércet. Ezt mind megszerezhettük, mire ideérünk, úgyhogy csak adjuk neki oda, és kész. Ezután még kereskedeni is hajlandó lesz velünk.
Tapasztalati pont: 1500
Hírnév (város): +3 Pöröly klán
Ingvar egy kardot akar - Ingvar wants a sword
Ugye begyűjtöttük már mindhárom kovácsmester jóváhagyását, hogy Ingvar tanítson minket a tiszta mágikus ércből való kovácsolásra? Ha igen, akkor szóljunk neki. Ezután Ingvar közli még ráadásképpen, hogy tanít, de először csináljunk neki egy nordmari kardot. Meg is kapjuk tőle a kard tervrajzát,de a fegyvert csak akkor tudjuk megcsinálni, ha megtanultuk az ércből készült fegyverek készítését, amihez 25 kovácsolás pont kell. Ha nincs meg, tanuljuk meg, aztán csináljuk meg a fegyvert. Adjuk oda Ingvarnak, akinél ezután megtanulhatjuk a mágikus ércből készült fegyverek készítését, ha már rágyúrtunk a kovácsolásra 50 pontig. Meg ha van 5000 aranyunk. Viszont ezután elkészíthetjük a játék legjobb fegyvereit/fegyverét.
Az egész játékban 2, azaz kettő darab tiszta mágikus ércöntvény található, mindkettő a bányában, a Kohó előtti két darab üllőn. Ezen kívül már csak ÓRIÁSI szerencsével találhatunk 1-2 darab tiszta mágikus ércöntvényt erős ládákban. De ilyenről eddig csak egyetlen ember számolt be. Jól fontoljuk hát meg, milyen kardot készítünk ebből a kevésből, mert bár többféle tervrajz is van ilyen ércből készült kardhoz, csak ebből a kettőből gazádlkodhatunk.
Tapasztalati pont: 2000
Hírnév (város): +10 Pöröly klán
Oldalainkat 27 vendég és 0 tag böngészi