Kizárólag regisztrált felhasználók küldhetnek üzenetet!
A Tűz Útja - The Path of Fire
Küldetésadó: Dantero
Az Elfeledett Templomba belépve végre nyakon csípjük Danterot, Hagen kémjét. Azonban nem végezhetünk vele azonnal, szükségünk van rá a továbbjutáshoz. A templomba csak egy hídon át lehet bejutni, amelyet láncok segítségével kell áthúzni a mi oldalunkig. Az erre szolgáló szerkezetet két kapcsoló hozza működésbe, de azokat egyszerre kell aktiválni, különben nem érünk el semmit. Az egyik kapcsolókarhoz egy tűzcsapdákkal teli úton kell végigmenni, a másikhoz savas folyón kell átkelni. Ha a tűz útját választjuk, induljunk el a hídtól balra (szemből nézve) lévő kapuhoz. Lépjünk be rajta. Menjünk végig a folyosón, s közben próbáljuk elkerülni a falból kilövellő tűzlabdákat. Ha sikeresen elértük a csendes folyosót, a végében megtaláljuk a kapcsolókart is. Húzzuk meg, aztán húzzunk vissza a hídfőhöz. Akár a leugrást is megkockáztathatjuk - ha nem akarunk visszakerülgetni.
Jutalom: 1000 xp
A Romlás Útja - The Path of Decay
Küldetésadó: Dantero
Az Elfeledett Templomba belépve végre nyakon csípjük Danterot, Hagen kémjét. Azonban nem végezhetünk vele azonnal, szükségünk van rá a továbbjutáshoz. A templomba csak egy hídon át lehet bejutni, amelyet láncok segítségével kell áthúzni a mi oldalunkig. Az erre szolgáló szerkezetet két kapcsoló hozza működésbe, de azokat egyszerre kell aktiválni, különben nem érünk el semmit. Az egyik kapcsolókarhoz egy tűzcsapdákkal teli úton kell végigmenni, a másikhoz savas folyón kell átkelni. Ha a savas megoldást választjuk, induljunk el a hídtól jobbra (szemből nézve) lévő kapuhoz. Lépjünk be rajta. Itt mindjárt egy savas verem tárul elénk. Szépen óvatosan ugráljunk át a kiálló oszlopokon a túloldalra. Nem túl nehéz, csak összpontosítani kell hozzá. Miután átértünk a túloldalra, menjünk fel a lépcsőn, el a kapcsolókarhoz és húzzuk meg. Térjünk vissza a hídhoz, ahol Dantero már várni fog ránk.
Jutalom: 1000 xp
Vér előttem - Blood Before Me
Küldetésadó: Dantero
Miután a hidat járhatóvá tettük, használjuk. A másik végén azonban vár ránk Dantero. Persze nem azért, mert mostantól barátok vagyunk. Mivel már nincs ránk szüksége, rövid úton el akarja intézni vetélytársát. A gond az, hogy biztosra megy, ezért maga mellé idéz még három obszidián gólemet.
Jutalom: 700 xp
Véráldozat - The Blood Sacrifice
Küldetésadó: Dantero
Tehát adott a harci helyzet: öljük meg Danterot és a három megidézett obszidián gólemet. Előbb mindenképpen Danterotól végezzünk, aztán foglalkozhatunk a teremtményeivel. Van egy csel, melyhez egy ideig lehet folyamodni. Ha rögtön a csata elején leszaladunk a hídnak arra a részére, ahol találkoztunk Danteroval, a fickó utánunk jön, de a gólemek még nem, ők lassabbak. Viszont kőtömböket fognak dobálni. Ha ügyesek vagyunk, akkor miközben Danterot ütlegeljük, a gólemek golyóbisai is csak őt találják el, mert ugyan minket céloznak, de odáig nem ér el. Így könnyebben végezhetünk ellenfelünkkel. Aztán jöhetnek sorra a gólemek. Maga a küldetés véget ér azzal, ha Danteronak vége, de gyakorlatilag mindhárom szörnnyel le kell számolni.
Jutalom: 2000 xp, 740 xp Danteroért, 191 xp minden gólem után
Az Elfeledett Templom - The Lost Temple
Küldetésadó: Dantero
Miután végeztünk Danteroval és idézett lényeivel, megnyílik előttünk a barlangrendszer, ami odavezet minket a Szent kovácsműhelyhez. Ez egy hosszú, tekervényes, bár nem bonyolult barlang, mely mélyen a Fehér Szem-hegység gyomrában húzódik. Csontvázak, gólemek és főként gólemtermeszek (egykor tárnarákok) állnak majd utunkba. Maga az Elfeledett Templom a három barlang közül a másodikban lesz. Az első barlang végében, amikor már a második olyan csarnokot hagyjuk el, ami tele van hatalmas tojásokkal (ez amolyan "Alien Királynő fészke" érzést kelt), akkor szembe kerülünk magával a Gólemtermesz királynővel is, aki egy óriási tojászsák előtt "kotlik". Amint megközelítjük, ránk ront. Nem sűrűn támad, de akkor nagyot szól. Előtte mindig felágaskodik. Ha vele végzünk, a tojászsák, ami egyébként az utunkat állta volna, "leereszt", s mi szépen ki tudunk menni. A következő barlang bejárata előtt két jéggólem strázsál. Ha rajtuk is túl vagyunk, a jobb oldali járaton lépjünk be. Itt menjünk végig a le-leágazó folyosókon, majd elérünk egy zárt ajtóhoz. Innen térjünk le jobbra és a kamrában egy kiemelt helyen egy ládában megtaláljuk a kulcsot. Nyissuk ki az ajtót, menjünk tovább. Egy kis kamrából egy nagy csarnokba jutunk, ahol szembe találjuk magunkat Ixidiával, egy Ahn'Baellel (korábban hárpia). Ő egy rövidebb párbeszéd után magához szólít 3 kristálypókot, így négy ellenfél ellen kell küzdenünk.
Jutalom: 225 xp/gólemtermesz munkás, 244 xp/gólemtermesz harcos, 35 xp/termesz, 311 xp/jéggólem, 287 xp/csontváz, 287 xp/kristálypók, 750 xp a gólemtermesz királynő után
Ahn'Bael - Ahn'Bael
Küldetésadó: Ixidia
E küldetés célja, hogy legyőzzük Xesha hívét és megidézett pókjait. Repülő lény lévén célszerű íjat, vagy varázslatot bevetnünk Ixidiával szemben. Miután megvívtuk ezt a kisebb fajta boss-harcot, rájövünk, hogy az Istennő kovácsműhelye létezik, és mi most ott vagyunk. Így hát ezt a küldetést teljesítettük.
Jutalom: 2050 xp, 96 xp Ixidiáért, 287 xp minden pók után
Az Istennő Kovácsműhelye - The Divine Forge
Küldetésadó: Ixidia
Miután Ixidia maga világosít fel minket a szent kovácsműhely létezéséről, már bizonyosak lehetünk abban, hogy jó helyen járunk. A hatalmas csarnokot átszelve menjünk fel a jobb oldali rámpán, majd a terem falának közepén lévő rácson lépjünk át. (Megjegyzem, ekkor testközelből megszemlélhetjük Xeshát a kristálybörtönében.) Amint belépünk az Istennő Kovácsműhelyébe, az Ahn'Nosirik szellemei - kik hajdan a Rend őrzői voltak - egy különös történetet mesélnek el nekünk. Ebből megtudhatjuk, hogy III. Rhobar királytól át kell vennünk a Szunnyadó amulettet és el kell vinnünk Selenának, az utolsó élő Ahn'Nosirinak. Ha elvesszük a királytól az amulettet, azzal őt magát is felszabadítjuk, hiszen láthatóan megszállta őt valami. Ebben a küldetésben azonban mindössze annyit kell tennünk, hogy a kovácsműhelyben felszedjük az egyik üllőn heverő szent kalapácsot.
Jutalom: 6500 xp
Megjegyzés: magától értetődő, hogy pakoljuk ki mind a négy ládát és szedegessünk fel minden vörös ércet, amit találunk! Itt mindenki megtalálja a maga stílusához való eszköz tervrajzát: egy- és kétkezes fegyver, íj és számszeríj, illetve pajzs. Azonban kizárólag 1 eszköz elkészítéséhez van elég nyersanyag! Tehát jól fontoljuk meg, mit állítunk elő. A végjáték során lehetőségünk lesz a választott eszköz fejlesztésére.
Thorniarába - Thorniara
Küldetésadó: Ahn'Nosirik szellemei
Miután a rend őrzőinek szellemei felvilágosítottak minket III. Rhobar állapotáról és arról, hogy a mi sorsunk az ő életének - s ezzel együtt a világ - megmentése, némileg háttérbe szorul személyes bosszúnk. Elhatározván magunkat végzetünk beteljesítésére, elindulunk Thorniarába. Be kell jutnunk a király palotájába, s valahogyan beszélnünk kell vele, hogy legyőzhessük a belőle táplálkozó démont. Maga a küldetés azonban már akkor teljesül, amikor Thorniara kapujában beszélünk Gornnal.
Jutalom: 2000 xp
Oldalainkat 8 vendég és 0 tag böngészi