A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk.

Gothicfan.hu

  • Gothic
  • Gothic 2
  • Gothic 2 Night of the Raven
  • Gothic 3
  • Gothic 3 Forsaken Gods
  • ArcaniA - Gothic 4
  • Risen
  • Risen2
  • Risen3

3. fejezet: Jahrkendar - Bandita küldetések

 

Bandita tábor

 

Bejutás (a bandita táborba) (Forward (into the bandit camp))
Amint elvégezted a "Borotva vadászat" küldetést és megkaptad a végén a bandita páncélt, bemehetsz a bandita táborba, a mocsárba. Beszélj a két banditával. Ha még nem tanultad meg a vérlegyekkel kapcsolatos dolgokat, itt az idő: a jobbra lévő szigeten találod Edgort. Az első két banditától menj tovább egyenesen, míg Francohoz nem érsz. Beszélj vele, hogy be akarsz jutni. Erre ő Ramonhoz küld, hogy kérdezd meg, nincs-e új emberre szükségük. Mivel épp a minap murdált meg egy emberük, ezért igen, szükségük van egy emberre. Mondd ezt meg Franconak. Ő mindjárt el is küld Loganhoz, hogy segíts neki a mocsárcápákkal megküzdeni. Ha megcsináltad a "Mocsárcápa vadászat" küldetést, menj vissza Francohoz. Erre őr mégegy feladatot ad neked, de pénzt azt nem! Végezd hát el a "Kőtábla a mocsárban" küldetést Edgornak, de Franco csak nem akar beengedni - a banditák már csak ilyenek. Provokáld. Rádtámad. Öld meg. Beszélj Ramonnal hogy Francot elintézted, és némi ügyes rábeszélés után beenged. (jav. A.)

Mocsárcápa vadászat (Swamp shark hunt)
Ez Franco első küldetése, Logannak segíteni kell levadászni a mocsárcápákat. Menj vissza a mocsár elején táborozó két banditáig, és fordul jobbra. A barlang előtt (ahova az eltűnt emberek rejtőzködnek majd el) áll Logan, beszélj vele és kezdődhet a vadászat. Ha kész vagy megint beszélj vele újra, majd Francoval, és a küldetésnek vége.
Megjegyzés: kutasd át a mocsár cápákat, mert az egyiknél találsz egy kulcsot, amivel a Snaf mögötti helyiségbe bejuthatsz és kisajátíthatod Lou cuccait! (A.)

Kőtábla a mocsárban (The stone tablet in the swamp)
Franco második küldetése. Edgor a felelős a dologban, ha gondolod beszélj vele - elmondja hogy egy régi épületnél találod a tárgyat, de mehetsz egyből a kőtábláért is. Edgorék szigetéről menj át a sziklafalig, a mocsári portál irányába. Kövesd a sziklafalat befelé a mocsárba egészen addig, amíg az épülethez nem érsz. Bent egy ládában találod a kőtáblát amit Franconak kell vinni. Ha gondolod előtte beszélhetsz Edgorral hogy megtaláltad a táblát, de Xp-t nem kapsz érte.

Elkerülhetetlen helyzet (A fatal situation)
Amint bejutottál, Senyan leszólít. Ha beszéltél vele, menj Estebanhoz, megkapod a "Gyilkossági kísérlet" küldetést. Menj vissza Senyanhoz és mondd neki hogy beszéltél Estebannal, mire ő azt kéri tőled, hogyha megtalálod a merénylőt öldd meg. Mondd neki hogy úgy látszik nincs más választásom, majd beszélj Snaffal a fogadóssal. Kérdezd meg tőle, hogy hogyan tudod megtalálni a merénylőt, és tanácsa nyomán menj vissza Senyanhoz. Mondd neki, hogy visszalépsz, erre ő rádtámad. Öld meg, a küldetésnek vége.

Gyilkossági kísérlet (Attempted murder)
Beszélj Estebannal (Fisk odavezet hozzá), mondd neki, hogy be akarsz jutni a felső szintre. Közli veled, hogy persze hogy be akarsz jutni, de ez nincs ingyen. Szerezned kell vörös kőtáblát, amit csak ő tud adni és ehhez el kell végezned ezt a küldetést. Esteban ellen gyilkossági kísérlet történt, s a te feladatod, hogy kiderítsd, ki áll a merénylet hátterében. Beszélj Fiskkel, és mondd neki hogy elhozod neki Juantól a tolvajkulcs készletét. Menj Paulhoz, faggasd addig, amíg mindent el nem mond, majd menj a bányászokhoz. Először beszélj Lennarral, majd Finnnel, végül menj Emlilohoz. Beszélj vele mindenről, de csak nem akarja elárulni, mit tud. Végezd el az "Elkerülhetetlen helyzet" küldetést, és ha megölted Senyant, Emilio meg fog szólítani. Elmondja mit tud, majd mehetsz Hunohoz. Huno is megkér, hogy Juantól szerezz vissza egy csomagot neki, ebben acél van. Ajánld fel neki, hogy megszerzed, és keresd fel a mocsárban Juant, a mocsár északi részén találod egy barlangban, egy bandita társaságában. Célszerű egy sebesség italt, vagy egy gyors heringet meginni mielőtt indulsz. Ha ott vagy beszélj Juannal. Meg is veheted tőle a két csomagot, de meg is ölheted (Miután ezt később az "Angus és Hank gyilkosa" küldetésben is megkapod, egyszerűbb most elintézni. A.). Menj vissza a táborba, add le Fisknek majd Hunonak a csomagját. Huno megmondja ki a tettes, menj a fogadóba Snafhoz, és ő az emeletre irányít. Ott vár téged Fisk, ő a merénylő. Kérdezd meg, hogy mit tudtok tenni Esteban ellen, s Fisk azt feleli, mondd el Estebannak az igazat. Tégy így. Erre ő elküldi a testőreit, hogy öljék meg Fisket. De hiába "végezted el" a küldetést, csak nem akar neked az istenért se vörös kőtáblát adni - bandita ugye. Sőt, elvárná, hogy továbbra is lóti-futizz neki. Mondd neki, hogy csak hülyül, erre rádtámad, de az őrei nélkül nincs esélye (ahogy azt Fisk megmondta). Ha kifeküdt szedd el tőle a kőtáblákat, kutasd át a Fisk által megölt két őrt, és beszélj Fiskkel, a küldetésnek vége. (jav. A.)
Megjegyzés: ha Finnel beszélsz, a következőket válaszold neki: 1.) Beszélni akarok a fickóval...; 2.) Érdekes információim vannak számára!; 3.) Egyáltalán nem!. Ekkor kapod meg a kellő információkat. Ha pedig Hunoval beszélsz, akkor azt feleld, hogy csatlakozni akarsz a merénylőhöz. (A.)

Egy csomag tolvajkulcs (A package of lock picks)
Ezt a küldetést Fisk adja, miután megszerezted a "Gyilkossági kísérlet" küldetést. Részletek az említett küldetésben.

Huno acélja (Huno's steel)
Ezt a küldetést Huno adja, miután megszerezted a "Gyilkossági kísérlet" küldetést és kiderítetted, hogy ő tud a merénylőhöz irányítani. Részletek az említett küldetésben.

Három kőtábla - három bányász (Three stones - three diggers)
Most hogy már vannak vörös kőtábláid, beszélhetsz Thorusszal. Mondd neki, hogy vannak nálad vörös kőtáblák, erre ő röhögve közli, most, hogy megölted Estebant, te végzed el az ő munkáját. Ezért utasít, hogy küldj három bányászt az aranybányába. Menj Finnhez, Lennarhoz és Emiliohoz, mindháromnak egy vörös kőtáblát kell adnod. Ha végeztél, beszélj Thorusszal, az őr most már beenged. (jav. A.)

Belépés a templomba (Access to the temple)
Ahhoz hogy bejuss a templomba, kapcsolatba kell lépned Bloodwynnal, de az a gikszer, hogy ő bent van a templomban. Amint benn vagy a legfelső szinten, vedd a bánya felé az irányt. A legelső járatban áll Garaz, beszélj vele. Elmondja hogy a tárnarákok ellepték a bányát, ki kéne irtani őket, mert Bloodwyn addig nem jön elő. Irtsd hát ki a rovarokat, menj vissza Garazhoz és megjelenik Bloodwyn. Öldd meg, beszélj Garazzal - aki átveszi Bloodwyn helyét, és menj egyből Thorushoz. Most már elvégezheted a "Raven rabszolgái" vízmágusi küldetést és folytathatod "Az eltűnt emberek"-et. Menj a Templomi őrhöz, mutasd fel neki Bloodwyn letépett fejét, erre beenged.
Megjegyzés: Ha benn vagy a templomban, menj egyenesen egészen addig, amíg nem találsz jobbra egy ládát. Benne találod a Raven őreinek páncélját, 70-es fegyver és íjvédelemmel (zárnyitás nem kell hozzá).

Mentális bolyongás (Mental meanders)
Beszélj Fortunoval, aki azt fogja neked folyamatosan hajtogatni, hogy egy "Zöld novícius"-t keres. Nyisd ki a ládáját, megtalálod benne a zöld novícius receptjét. Készítsd el egy alkímia asztalon, majd add oda Fortunonak. Ekkor már tudja kicsoda és tud értelmesen kommunikálni, de ezen kívül nem emlékszik semmire. Kérdezd meg, hogy kell e neki még mocsári kender, és igent mond. Célszerű neki eladni egyből az összest, de később is vissza lehet menni hozzá. (Arra ügyeljünk, hogy amikor visszaindulunk Khorinisba, 3 darab mocsári kender még lehetőség szerint maradjon nálunk, vagy legalább valakitől tudjunk venni, mert az Innos Szeme amulett szertartásához szükség lesz rá! A.) Menj Miguelhez és kérdezd Fortunoról. Ő odaadja annak az italnak a receptjét, amit oda kell adnod Fortunonak. Olvasd el a receptet, majd készítsd el és add oda. Ami kell hozzá: értelemszerűen egy alkímia üveg, egy alap erő és egy közepes mana ital, egy zacskó vörös szemű bors (Sagittanál és Zurisnál is vehetsz), két vérlégy fullánk, de ismerni kell a méreg kiszedését, különben nem tudod elkészíteni az italt. (A Bányavölgyi várban az egyik lovagi szobában találsz egy feljegyzést, amiből megtanulhatod, vagy itt a mocsárba Edgor is megtanítja neked a fullánk váladékának kinyerését. A.)

Kalapács pia (Hammer booze)
Kérdezd Snafot arról, hogy mit főz, és elárulja, hogy egy új étel - ha megeszed +1 erőt ad. A baj az, hogy egy összetevőnek csak a receptje van meg, és ezt neked kéne elkészítened. Kérd el tőle a receptet, vidd Samuelhez, a kalózok alkimistájához, és ő megcsinálja neked. Vidd Snafhoz és adni fog neked egy adaggal az ételből. Ezennel a küldetésnek vége, de Lounak van még egy receptje, a Dupla Kalapács. Ennek a receptjét is Samuel tudja elkészíteni. Ez a recept a Snaf háta mögötti zárt ajtó mögött található, a kulcs hozzá pedig Logan közelében, egy mocsárcápa gyomrában van.
Megjegyzés: a Dupla kalapács pia azonban már közel sem olyan jótékony, mint a Kalapács pia, ugyanis kapásból felére lecuppantja az életerődet!

Ki olvas minket?

Oldalainkat 3 vendég és 0 tag böngészi