A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk.

Gothicfan.hu

  • Gothic
  • Gothic 2
  • Gothic 2 Night of the Raven
  • Gothic 3
  • Gothic 3 Forsaken Gods
  • ArcaniA - Gothic 4
  • Risen
  • Risen2
  • Risen3

1. fejezet: A veszedelem - Tanulással elvégezhető küldetések

Bosper íja (Bosper's Bow) (Khorinis)
Szükséges tudás: Zárnyitás
Beszélj Regisszel, ő Bosper boltjával szemben ül egy padon. Kérdezd meg tőle, hogy történt-e valami érdekes mostanában, mire elmondja, hogy Bospert valaki meglopta, és elvitte egy íját. Menj be Bosperhez, és kérdezz rá az esetre, ezzel meg is kapod a küldetést. Ezt a küldetést csak akkor tudod megcsinálni, ha már van bejutásod a csatornarendszerbe, úgyhogy menj is rögtön oda (mármint azután, hogy nálad van Attila kulcsa. A.). Az első elágazásnál fordulj balra, és hamarosan találsz egy átjárót a jobb oldali falban. Egy terembe jutsz rajta, itt van az íj egy ládában, de a láda kinyitásához zárnyitásra lesz szükséged. (Ugyanebben a ládában találod majd Coragon ezüsttáljait is. A.)

Constantino gyűrűje (Constantino's Ring) (Khorinis, tolvajcéh)
Szükséges tudás: Zárnyitás vagy lopakodás
Ahhoz, hogy felvegyenek a Tolvaj céhbe, teljesítened kell Cassia első küldetését. Ez annyiból áll, hogy szerezd meg Constantino gyűrűjét. Szerezz egy 'Altatás' tekercset, és menj Constantinohoz. Altasd el, nyisd ki a ládáját, és vedd ki a gyűrűt, majd menj vissza Cassiához a jutalmadért. Egy másik lehetőség, hogy megtanulsz lopakodni. Így éjjel belopózhatsz Constantino házába, és kiveheted a ládájából a gyűrűt.

A Vérkelyhek (The Blood Chalices) (Khorinis, tolvajcéh)
Szükséges tudás: Zsebmetszés, Zárnyitás, Lopakodás, Ügyesség (30)
Cassia második küldetése, hogy szedd össze a hat Vérkelyhet, ami különböző emberek tulajdonában van a városban. Keresd meg Valentinot (nappal Vatrast hallgatja), és lopd el a kulcsát. Pihenj éjfélig, és irány a Felsőváros (ha ide még nincs bejutásod, akkor ezt a küldetést nem tudod még megoldani). Jobbra az első házba - Gebrant háza - osonj be, menj fel az emeletre, és a ládában megtalálod az első kelyhet. A második ház Valentinoé, az emeleten a lámpa nyitja a titkos ajtót a földszinten. A ládát a lopott kulccsal tudod kinyitni, benne van a második kehely. Menj a bíró házába (megismered arról, hogy egy bírósági őrszem áll előtte. Az emeleten a bírótól lopd el a kulcsát (ezt is csak nappal tudod megtenni, vagy úgy, hogy felkelted, hisz alvó embertől itt nem tudsz lopni! A.), majd a kandalló mellett a falra függesztett pajzsban nyomd meg a titkos kapcsolót. A földszinten kinyílt egy titkos ajtó, mögötte a ládában ott a harmadik kehely. Salandril, az alkimista háza mellett a másik házba menj be (ezt inkább nappal, mert éjjel őr áll előtte; és arra is ügyelj, hogy nem sertepertél a közelben egy munkás, mert azok is nagy lelkesedéssel védik a gazdagok házát! kieg. A.). A kandallópárkányon megtalálod a láda kulcsát, a ládában pedig a negyedik kelyhet. Ugyanitt a következő házban az emeleten találsz egy váltót, miszerint az ötödik kehely Lehmarhoz került. (Ide csak akkor tudsz "kockázat nélkül" betörtni éjjel, ha nappal beszéltél Wamboval, s Ramirez [Tolvaj céhnél beszélhettél vele, miután Cassiatól megkaptad ezt a küldit] tanácsára lefizeted. Ekkor éjjel nem áll szolgálatba, s azelőtt a ház előtt így soha nem áll őr. De ha éjszaka fizeted le Wambot, akkor éjjel-nappal őr áll a ház előtt! A.) Ő a kikötőben lakik (rögtön az első ház a kikötőbe vezető út bal oldalán), és a ládájában ott a kehely. Az utolsó kelyhet csak akkor tudod megszerezni, ha már be tudsz menni a tanácsházára (tehát ha már felvettek valamelyik csapathoz): az emeleten, az egyik kandallópárkányon találod. Amint megvan a hat, vidd vissza őket Cassiának.

Rod kardja (Rod's Sword) (Onar tanyája)
Szükséges tudás: Erő (40-re fejlesztve; NotR-ban 70-re fejlesztve!)
Beszélj Roddal, és mondd neki, hogy csatlakozni akarsz a zsoldosokhoz. Ezután mondd neki, hogy erős vagy, majd hogy elég erős vagy, végül hogy márpedig elbírod a kardját. Amikor ezt meghallja, nevetve fogadni akar 30 aranyban, hogy nem vagy elég erős. Egyezz bele, erre odaadja a kardját. Ha van 40/70-es Erőd, akkor menni fog, ha nincs, akkor nem. A küldetés csak akkor kerül a teljesített listára, ha meg tudod emelni a kardot. Viszont ezután megteheted, hogy NEM adod vissza a kardját, és bár ekkor ugyan neked ront, fegyver nélkül nincs esélye. A fenékbe billentés után azonban add vissza a kardját, hiszen azért is xp jár. (kieg. A.)

 

Ki olvas minket?

Oldalainkat 9 vendég és 1 tag böngészi

  • Courage