A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk.

Gothicfan.hu

  • Gothic
  • Gothic 2
  • Gothic 2 Night of the Raven
  • Gothic 3
  • Gothic 3 Forsaken Gods
  • ArcaniA - Gothic 4
  • Risen
  • Risen2
  • Risen3

Gotha

Gotha térképe

 

Megérkeztünk tehát Gothába, a halott lovagok városába. Nem fogunk itt túl sokáig időzni, mert nincs túl sok feladat. Ebben a városban fogunk megtalálni kettő nagyon fontos tárgyat, amik erősen kötődnek a főszálhoz is. Na kezdjünk is bele.

A gothai barlangban a jobbra lévő járat legvégében található az a teleportkő, ami a vengardi templomba visz. Első alkalommal csak ezzel juthatunk be a királyi fővárosba.

Köszönjük meg Quler-nek e város küldetéseinek leírását.

A képekért köszi Man-nek!

 

Győzd le PotrostGyőzd le Potrost - Defeat Potros

Amikor megérkezünk Gothaba, csak orkokat találunk, de még ők sem merészkednek be az elátkozott városba. Térjünk be a kilátótorony alatti házba, ott Potros, az ork vezér fogad minket. Eléggé lekezelően beszél velünk, mikor elkezdünk vele beszélgetni. Mindazonáltal megtudhatjuk tőle, hogy elfogtak egy lázadót, valami Gorn a neve. Beszélgethetünk vele még naphosszat, de ha már nincs miről csacsogni, vessük be a móresre tanítás opciót. Néhány kardcsapással vegyük rá Potrost, hogy szálljon le a magas lóról. Csupán arra figyeljünk, hogy ne legyen a közelünkben más ork, mert ők kissé zokon veszik, hogy bántjuk a főnöküket. Ezen kívül amíg Potros eszméletlen, gyorsan nyissuk ki az ajtó mellett álló ládát és rámoljuk ki, benne lesz egy teleportkő is (szintén nem szabad, hogy észrevegyenek minket). Miután Potros magához tér, megengedi, hogy elvigyük a foglyot, ha akarjuk.
Megjegyzés: Potrost még egyszer leverhetjük, amikor indítványozzuk, hogy engedje szabadon Gornt. Ekkor vagy kifizetjük az arcátlanul magas váltságdíjat, vagy még egyszer letapossuk. Tegyük meg - jó érzés, hogy megtehetjük. Smile

Tapasztalati pont: 1500
Jártasság: +1 erő

 

Mentsd meg Gornt a gothai orkoktólMentsd meg Gornt a gothai orkoktól - Rescue Gorn from the orcs in Gotha

Az egyik cimboránk, Gorn korábban elindult több lázadóval együtt, hogy megöljék a démont, de csak Gorn élte túl az ütközetet. Menekülés közben elkapták őt az orkok, és fogva tartják Gothában. Potros, az ork főnök házában van. Két módon szabadíthatjuk ki, ha leverjük a főnököt, vagy kifizetjük a váltságdíjat. De ha kifizetjük a pénzt, utána is leverhetjük Potrost egy kis tapasztalati pontért. Potros házában, a ládában megtalálhatjuk az egyik Gothába ugrasztó teleportkövet. Miután megmentettük Gornt, megkérhetjük, hogy segítsen megszabadítani Gothát az átkától.

Tapasztalati pont: 1500
Hírnév (frakciók): +1 a lázadók között

 

Szabadítsd meg Gothát az átkátólSzabadítsd meg Gothát az átkától - Free Gotha from its curse

Ezt a feladatot még Okarában kapjuk a jó öreg Roland lovagtól. Elmeséli nekünk, hogy annak idején az a lovagok vára volt, de mikor az ork sámánok megidézték a démont a városba, a démon minden lovagot élőhalottá változtatott.
Roland megkér minket, hogy szabadítsuk meg a várost a démontól. Ez a feladat alacsonyabb szinten elég nehéz feladat. Segítségül vihetjük magunkkal Gornt, aki elég erős ahhoz, hogy az ellenfelek figyelmét magára vonja és kellő ideig állja a sarat. A démon elég erős ellenfél, de van egy csel, amivel szépen lassan, de biztosan kivégezhetjük. Ez azonban Gorn hadakozása mellett lehetetlen, tehát ha magunk akarunk végezni így a szörnnyel, a fickót hagyjuk ki a játékból.
Szóval: pucoljuk ki az alsó részt, majd óvatosan lépjünk be a felső vár kapuján. Csalogassuk ki a közeli csontikat és zombikat, végezzünk velük. Ezután a kapuboltozat alól indítsunk távolsági támadást a démonra, ami az udvar közepén dekkol. Ekkor ő megindul felénk, mi azért csak lődözzünk, közben hátráljunk úgy, hogy még lássuk, de ne érjen utol minket. A démon nem tud kijönni a kapun, ott "beragad". Így a lépcső aljáról, közepéről szépen lelődözhetjük őt. (Ez egészen az 1.6-os patchig működött, az azután frissítések esetén vagy beragad a démon, vagy nem.)
A küldetés akkor lesz kész, ha megöltük a démont. A démon tetemétől vegyük el az első igazán értékes ősi ereklyét, egy gyűrűt, Adanos gyűrűjét, ami 50-nel megnöveli az életerőnket. Ez egy főküldetés tárgy, az 5 isteni ereklye egyike. Miután mindennel végeztünk, ami mozog, érdemes átkutatni és kifosztani az egész várost.
Azt azonban meg kell jegyezni, hogy az 1.6-os patch előtt a Gothaba beköltözött lázadók igenis nekünk támadnak - annak ellenére, hogy mi intéztük el, hogy elfoglalhassák a várost! Valószínűleg úgy tekintenek ránk, mint "aki kifosztotta" őket. Azonban a javítás után akkor is békésen fogadnak minket a lázadók, ha az utolsó ládát is kirámoltuk Gothaban.
A kovácsműhely mögötti házban megtalálhatjuk a másik gothai teleportkövet.

Tapasztalati pont: 5000
Hírnév (frakciók): +2 a lázadók között

 

Démonvadászat GornnalDémonvadászat Gornnal - Hunting demons with Gorn

Ebben a városban ez lesz a legizgalmasabb feladat, főleg, ha a játékot nehezebb "nehézségi szinten" játsszuk. Miután kivásároltuk, vagy erővel rávettük Potrost, hogy engedje szabadon Gornt, öreg cimboránkat megkérhetjük, hogy segítsen nekünk. Először nem nagyon akaródzik neki, mert fél, de aztán csak rá veszi magát. A fickó azért igazán jó társ, mert nehezen tudja az ellenség megölni. Sok ütést kibírnak. A démont és a szolgáit is meg kell ölnünk, hogy teljesítsük a küldetést.

Tapasztalati pont: 1000

 

Gotha újjáépítéseGotha újjáépítése - Rebuild Gotha

Visszamegyünk Okarába és közöljük Rolanddal, hogy a démon halott. A jó hír hallatára megkér minket, hogy építsük újjá Gothát. Ad 2000 aranyat és közli, hogy Shawn elintézi a szükséges dolgokat. Elmegyünk Shawnhoz, aki elsírja, hogy ugyan ő elintézne mindent, de szüksége lenne 1000 aranyra. Hát adjuk oda neki, és kész is. Bár ha visszamegyünk Gothába, nagy változásokat nem fogunk tapasztalni. (Az 1.6-os patch-től kezdve Gotha ezután megtelik élettel!)
Gotha újjáépítése után az orkok eltűnnek, viszont a felszabadítással vigyázni kell. Ha Gothában minden ládát kifosztottunk még a démon leölése után, akkor az újjáépítés után már ne nagyon menjünk a lázadók közelébe, mert "Lopásért köröznek!" felkiáltással ránk vetik magukat. (Elvégre a lovagok - s így a lázadóké is - jogos jussa lapul a zsebünkben...) Az 1.6-os patch után ez a bug-nak nevezhető igazságtalanság megszűnik és örömmel fogadnak minket a beköltözött lázadók.

Tapasztalati pont: 2500
Hírnév (frakciók): +2 a lázadók között

Ki olvas minket?

Oldalainkat 16 vendég és 0 tag böngészi