A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk.

Gothicfan.hu

  • Gothic
  • Gothic 2
  • Gothic 2 Night of the Raven
  • Gothic 3
  • Gothic 3 Forsaken Gods
  • ArcaniA - Gothic 4
  • Risen
  • Risen2
  • Risen3

Faring

Faring térképe

 

E város küldetéseinek leírását Diego készítette!

 

Trollvadászat Mitch-csel - Troll hunting with Mitch

Beszéljünk Mitchcsel - ő az első ember, akivel Faringban találkozunk -, és elmondja hogy van egy kis gondja. Méghozzá három troll. Ajánljuk fel segítségünket, és kövessük Mitch-et a trollokhoz. Vigyázzunk a trollokkal mert hárman vannak, ha egyszerre megyünk rájuk, az egyikünk szinte biztosan meghal. Az a legegyszerűbb, ha még a küldetés előtt kettőt elcsalogatunk Tipplerhez aki elkezdi lőni, mi meg hátulról agyonüthetjük őket. Ha ezt megcsináltuk kétszer, beszéljünk Mitchcsel, és akkor ketten már simán legyőzünk egy trollt.
A három troll megöléséhez kapunk majd még egy küldetést (ld. "Öld meg a három trollt a Faring közelében lévő dombnál"), de csak sokára, mikor már bejutunk a várba. Ott Zakosh, a kovács várja el tőlünk, hogy végezzünk a szörnyekkel, de ott már elég lesz csak szólni, hogy már végeztünk velük.
Alternatív megoldás: felkocogunk a dombra és onnan két trollt lenyilazgatunk. Nincs gáz, nem tudnak felmászni a dombra, még ha el is indulnak felénk (ez az 1.7-es javító frissítés után megváltozik: igenis fel tudnak mászni a hegyre, de addigra valószínűleg az egyikkel már végezhetünk!).
Figyelem! Ha megöltük mind a 3 trollt, mielőtt Mitchcsel beszélnénk, ezt a küldetést nem vehetjük fel!

Tapasztalati pont: 500
Hírnév (város): +4 Faring

 

Rocko barlangja - Rocko's cave

Ahogy tovább megyünk Faringba, a következő ember, akivel találkozunk, Rocko. Szerencsétlen fickó magányosan lapátolgat egy rakás sziklát. Kérdezzünk meg tőle mindent és elmondja, hogy van egy barlang, ahol régebben lapátolt, és oda szeretne visszamenni de, ellepték a goblinok. Menjünk fel Mojokhoz és tőle jobbra, ha végigmegyünk az úton, akkor megtaláljuk a barlangot. Menjünk be, irtsuk ki a goblinokat és menjünk vissza Rockohoz jelenteni. Ekkor, ha kérjük, potom pénzért megvehetünk tőle egy erő gyűrűt.
A Rockoval szemben lévő barlangba menjünk le és a járat végében megtaláljuk a teleportkövet Faringba.

Tapasztalati pont: 1500
Hírnév (város): +4 Faring

 

Ossz piát az orkoknak - Distribute booze to the orcs

Kova (angol verzióban: Flint) a kövér kocsmáros a következő személy, akivel legközelebb találkozunk. Beszélgessünk el vele hosszan, ráérősen. Végül megbíz minket egy küldetéssel, hogy a 3 ork vezérnek osszunk piát és adjuk át az üdvözletét. Menjünk először Gorokhoz, aztán Gnarhoz, és végül Mojokhoz. Ha átadtuk a 3 piát vége is a küldetésnek.
Mojoktól kapunk még egy további küldetést is.

Tapasztalati pont: 1500
Hírnév (város): +12 Faring

 

Pia Mojoknak - Booze for Mojok

Ezt a küldetést akkor kapjuk meg, amikor Kova piaosztásos küldetése során Mojoknak is átadjuk az adagját. Ekkor Mojok azt mondja, hogy ez a pia neki nem elég erős és hozzunk neki 2 Nordmari kancsóködöt. Menjünk le Tipplerhez, és kérjünk tőle piát. Ad is egyet belőle, de mivel nekünk két kancsó kell, kérjünk tőle még egyet. Azt mondja, hogy neki nincs több piája, de ha elhozod a hozzávalókat, akkor csinál neked még egyet. Nézzük meg a listát, amit kaptunk tőle. Gyűjtsük be a hozzávalókat, vigyük el Tipplerhez és már meg is van a második kancsóköd. (Ezután bármikor készíthetünk magunknak ilyen piát, csak egy fazékhoz kell mennünk.) Ha megvan vigyük el Mojoknak a két piát kedves egészségére.
Trippler azonban még egy dologban a segítségünket kéri, úgyhogy nem is olyan egyszerű kicsikarni tőle ezt a piát.

Tapasztalati pont: 1500
Hírnév (város): +4 Faring

 

Piakészítés Tipplerrel - Making booze with Tippler

Ez tulajdonképpen az előző küldetés szerves része. Itt az a lényeg, hogy miután megkaptuk a nordmári kancsóköd nevű pia receptjét, kerítsünk hozzávalókat és azokat adjuk le Tripplernek. Ha ezt megtettük, ezt a feladat megoldódik.

Tapasztalati pont: 1000
Hírnév (város): +4 Faring
Jártasság: +1 alkímia

 

Öld meg a goblinokat Faring ősi romjainál - Eliminate the goblins in the ancient ruins of Faring

Amikor Mojok küldetése során kijövünk a vadonba Tripplerhez, beszélgessünk még vele egy kicsit. Kérjük meg, hogy tanítson minket vadászatra, ekkor gyakorlásként ad nekünk egy kis feladatot. Elmondja, hogy kedvenc helyéről kitúrta egy horda goblin, s így nem tud vadászni a leshelyéről. Menjünk a kunyhója mögötti romokhoz, öljük meg a goblinokat. Ezután menjünk vissza Tipplerhez az xp-ért, és ezután valóban tanít minket vadászatra.

Tapasztalati pont: 1000
Hírnév (város): +4 Faring
Jártasság: +1 vadászat

 

Faring vadászai - The hunters of Faring

Amikor piát viszünk Kova (Flint) nevében Mojoknak, ő említi először, hogy nem engedhet át minket, mert a hágón csak vadászok és orkok kelhetnek át. Tehát ha át akarunk menni a hágón (márpedig Nordmarba ez az egyik legjobb útvonal), akkor ezt a küldit mindenképpen meg kell csinálni. Beszéljünk a először Tommal, a vadászok vezetőjével és mondjuk meg, hogy csatlakozni szeretnénk hozzájuk (mivel ugye orkok nem lehetünk Smile ). Erre ad egy küldetést, amit csináljunk meg, s utána áldását adja ránk.

Tapasztalati pont: 2500
Hírnév (város): +4 Faring

 

Vidd el Ali ajándékát Tomnak - Take Ali's gift to Tom

Az a felállás ugye, hogy szeretnénk majd egyszer átmenni a nordmari hágón. Ezért vadásszá kell válnunk. Ehhez szükségünk van Tom és Wilson beleegyezésére. Először úgyis Tommal beszélünk erről, így az ő küldetését kapjuk meg először.
Ennek az a lényege, hogy Tom egy bizonyos követ akar. Van Faringban egy fejvadász kereskedő, aki sehogy se tud feljutni a várba, és végül azt találta ki, hogy egy észak harcostól eltulajdonított egy rendkívül értékes követ, s ezt akarja ajándékként felkínálni Kannak, minden orkok vezérének - hátha így bejut hozzá végre.
A kő megszerzését a következő küldetésben írom le. Miután megszereztük az "ajándékot", adjuk oda Tomnak. Ha már befogadtak maguk közé, akkor hozzuk fel még egyszer ezt a témát, s akkor visszakapjuk a követ, hogy elvigyük a jogos tulajdonosának, a nordmari harcosnak.

Tapasztalati pont: 1000
Hírnév (város): +4 Faring
Jártasság: +1 vadászat

 

Ali ereklyéje - Ali’s artifact

Ez a feladat Tom küldetéséhez kötődik, melyet azért kell teljesítenünk, hogy mi is vadászok lehessünk Menj oda Alihoz, a fejvadász kereskedőhöz, aki általában fel-alá mászkál a fogadó és a nordmari hágó kapuja között. Mielőtt megszólítjuk, érdemes menteni egyet, hátha valami nem jól sül el. Ha van zsebmetszés képzettségünk, akkor megjelenik a menüpont: "kulcs ellopása". Válasszuk ezt az opciót. Ha esetleg egyáltalán nincs zsebmetszés képességünk, akkor próbáljuk meg valami elhagyatott helyre csalni, ott verjük le (ne öljük meg!) és vegyük el tőle a ládája kulcsát. Ezután menjünk fel a lépcsőn a fogadó emeletére, ahol van Ali ládája. (Az ajtóval szemben találjuk Ali ládáját.) Nyissuk ki a kulccsal és vegyük magunkhoz "Ejnar ősi kövét". Ennek a küldetésnek ezzel vége is. (Persze magát a követ ugye Tom kérte, úgyhogy most neki kell elvinnünk.)

Tapasztalati pont: 500
Jártasság: +1 tolvajlás

 

Add el a prémet Gnarnak 500 aranyért - Sell the skin to Gnar for 500 gold coins

Még mindig azon ügyködünk, hogy a vadászok befogadjanak maguk közé. Ha Tomtól már felvettük a maga küldetését (vagy akár már teljesítettük is), forduljunk Wilsonhoz. Az ő beleegyezésére is szükségünk lesz. Wilson nemes egyszerűséggel előbb a becsületességünket teszi próbára. Ad nekünk egy árnyékfutó irhát, amit el kell vinnünk Gnarhoz és 500 aranyért kell eladnunk neki. Gnar először megkérdi, honnan szereztük. Erre mondjunk igazat, különben nem tudjuk eladni a prémet és bukjuk a küldit. Erre azt mondja, ad érte 400 aranyat. Fogadjuk el az ajánlatot és vigyük el a pénzt Wilsonnak, és mondjuk azt hogy Gnar 400 aranyat adott érte. Beszéljünk újra a csatlakozásról, a mikor megkérdezi hogy Tom beleegyezett-e, mondjuk hogy igen (ha úgy van). Erre kapunk egy újabb feladatot tőle, amiben a képességeinkre kíváncsi.

Tapasztalati pont: 2000
Hírnév (város): +8 Faring

 

Lopakodó vadászat Wilsonnal - Go lurker hunting with Wilson

Még mindig Wilson kegyeiért küzdünk, hogy befogadjanak maguk közé a vadászok. Ezúttal úgy akar dönteni, hogy próbára teszi vadász képességeinket. Kövessük Wilsont a patakparthoz. Odalent a vízesés aljában rengeteg lopakodót találunk, ahogy odaérünk a hídhoz, már ránk is támad néhány. Öljük meg az összes lopakodót. Ezután beszéljünk Wilsonnal, mire vállon vereget minket, hogy most már közéjük tartozunk és átmehetünk a hágón.
Beszéljünk Mojokkal, aki erre a hírre át is enged a hágó felé vezető kapun. Tommal se árt néhány szót váltanunk még, hogy visszakaphassuk tőle Ejnar ősi kövét.

Tapasztalati pont: 2500
Hírnév (város): +4 Faring
Jártasság: +1 vadászat

 

Öld meg a lopakodókat - Kill the Lurkers

Ez az előző küldetés szerves része. Wilson gyakorlati próbának vet minket alá, hogy érdemesek vagyunk-e a "vadász" címre. A város alatt a temetőnél csak úgy hemzsegnek a lopakodók - ezeket kell az utolsó szálig kiírtanunk. Amint leérünk a partra, máris támadnak. Aprítsunk! Ha az utolsó hüllőnek is vége, a küldetésnek is.

Tapasztalati pont: 1000
Hírnév (város): +8 Faring
Jártasság: +1 vadászat

 

Győzd le Gorant az arénában - Defeat Goran in the arena

Faring az egyetlen város, ahol két aréna is van (talán azért, mert Vengardban egy sincs...?) Az alsó arénában bárki megküzdhet a soros ellenfelekkel, csak Curtisszel, az aréna főnökével kell beszélnie. Nosza, beszéljünk Curtisszel és mondjuk, hogy harcolni szeretnénk. Fizessük be az aranyat, és első ellenfélnek küldi is Gorant. Verjük meg és vége a küldinek.
Ha kilépsz az arénából, akkor visszavonja a küldetést, de ezt újra fel lehet venni Curtisnél.

Tapasztalati pont: 1000
Hírnév (város): +8 Faring
Jártasság: +1 erő

 

Győzd le Moffot az arénában - Defeat Moff in the arena

Menjünk újra Curtishez és mondjuk, hogy erősebb ellenfélt szeretnénk. Az arany befizetése után már kapjuk is Moffot, akit szintén intézzünk el. Menjünk a jutalmunkért Curtishez.

Tapasztalati pont: 1500
Hírnév (város): +8 Faring
Jártasság: +1 erő

 

Győzd le Spike-ot az arénában - Defeat Spike in the arena

Újra menjünk Curtishez és mondjuk, meg hogy a legerősebb harcost akarjuk, erre ő beküldi Spike-ot az arénába. Őt ugyanúgy meg kell vernünk, mint a másik kettőt és ezzel a lenti aréna harcosok el is fogytak. Curtis megdicsér minket, aztán szomorú képpel mondja, hogy a fenti arénában sajnos nemigen harcolhatunk majd, mert ott csak a "bajnokok bajnokai" küzdhetnek meg egymással.

Tapasztalati pont: 2000
Hírnév (város): +8 Faring
Jártasság: +1 erő

 

Faring vára - The castle of Faring

Az ember ugye igyekszik egy város minden részébe eljutni, de itt Faringban Gnar megtagadja a belépést a várba. Ide csak "válogatott" személyek mehetnek be. Meg kell felelnünk három orknak, hogy ő tovább engedjen. Az egyik ő maga, a másik kettő pedig Gnar, meg Mojok.
Fussunk el Mojokhoz, s ha már elvittük neki a nordmari kancsóködöt, akkor ő már elégedett velünk. Goroknak egyetlen vágya van, hogy rend legyen a városban, de mivel már nagyjából minden feladatot elvégeztünk, nem támaszt felénk semmilyen igényt, neki elég volt, hogy adtunk neki egy kis piát. Hanem Gnarnak még egy-két dolgot azért el kell végeznünk, hogy hajlandó legyen félreállni az utunkból. Ám ha mindent elintézünk, akkor végre felenged minket a várba.

Tapasztalati pont: 2500

 

Farkasprémek Gnarnak - Wolfskins for Gnar

Ha eddig még nem tettük meg, tanuljuk meg egy vadásztól az "állatok megnyúzása" képességet és öljünk meg 20 farkast, amit szinte bárhol megtalálhatunk, és vegyük el a prémjét. De persze simán előfordulhat, hogy mindjárt van is nálunk ennyi, hiszen ha már nagyjából berjátuk Myrtanat, akkor többszáz farkast kellett levágnunk. S az is valószínű, hogy már régen a képesség birtokában vagyunk. Adjunk tehát 20 farkasprémet Gnarnak és kész a küldi.

Tapasztalati pont: 2000
Hírnév (város): +4 Faring

 

Vigyél Ur-Goshnak három királyszárat - Bring Ur-Gosh three king's sorrel plants

Miután nagy nehezen végre bejutottunk a várba, már alig marad néhány küldetés, amit felvehetünk. Sok itt az ork, meg a nagy páncélba bújt zsoldos. Ur-Gosh az ork vezér a kék hacukájában eléggé kirí a többiek közül. Beszéljünk vele, kaphatunk tőle egy roppant egyszerű küldetést: keressünk (már ha éppen nincs nálunk) három királyszárat és adjuk oda Ur-Goshnak.

Tapasztalati pont: 1500
Hírnév (frakciók): +2 az orkok között
Jártasság: +1 alkímia

 

Kovácsolás Faringban - Forging in Faring

Fent a várban beszélgessünk Zakoshsal is és kérdezzük meg, hogy tudna-e tanítani. Ő csak erős harcosokat tanít. Elmeséli, hogy Faring előtt van 3 troll. Ha azokat megöljük, akkor majd visszatérünk a témára. Ha már túl vagy a trollvágáson Mitchcsel, akkor büszkén újságold ezt el neki. Erre ő lenyom dumát arról, hogy valóban nagy harcosok vagyunk, de erősnek is kell lennünk. Ez a küldetés tulajdonképpen arról szól, hogy emeld fel a várudvaron lévő hatalmas követ. Menjünk a malomkőhöz és emeljük fel (250-es erő szükséges, ha nincs ennyi, akkor jöjjünk vissza, ha elég erősek leszünk) és jelentsük le Zakoshnak. Próbáljunk napközben odamenni a kőhöz, mert esténként szinte mindig emelgeti egy-egy ork.

Tapasztalati pont: 2500
Hírnév (frakciók): +1 az orkok között

 

Öld meg a három trollt a Faring közelében lévő dombnál - Kill the three trolls in the hills near Faring

Fent a várban beszélgessünk Zakoshsal is és kérdezzük meg, hogy tudna-e tanítani. Ő csak erős harcosokat tanít. Elmeséli, hogy Faring előtt van 3 troll. Ha azokat megöljük, akkor majd visszatérünk a témára. Ha már túl vagy a trollvágáson Mitchcsel, akkor büszkén újságold ezt el neki. Erre ő lenyom dumát arról, hogy valóban nagy harcosok vagyunk, de erősnek is kell lennünk. Ezért egy újabb próbának vet alá minket.
Természetesen ha a trollok még élnek, akkor itt az ideje, hogy végezzünk velük. Erről hosszab leírást ld. a "Trollvadászat Mitch-csel" küldetésben.

Tapasztalati pont: 2500
Hírnév (város): +12 Faring

 

Légy Faring aréna bajnoka - Become champion of the arena in Faring

Ha már végre feljutottunk a várba, beszéljünk Tarokkal, a várban lévő aréna főnökével. Mondjuk neki, hogy harcolni akarunk az arénájában, erre azt mondja, morrák nem harcolhatnak itt, csakis a legjobb harcosok. Azzal folytatja, hogy ha elmegyünk a Mora Sul-i (Varant) arénába, ahol a világ legjobb harcosai küzdenek, és ott bajnokok leszünk, akkor harcolhatunk az arénájában. Tulajdonképpen ez az elvárás adja a küldetés nehézségét, mert elég sok időt fog igénybe venni, amíg eljutunk Mora Sulba - mert ugye azt vesszük alapul, hogy az ember szépen végigjárja az összes varanti várost és teljesít minden küldetést. Szóval így eltart egy ideig. Ám ha sikerrel járunk és a Mora Sul-i aréna bajnokaként térünk vissza, Tarok elismerően hümmög egy sort, majd engedélyezi, hogy a dicsőségért harcoljunk nála. Ha mindenkit kiütöttünk, mi leszünk a legnagyobb bajnokok az egész világon.

Tapasztalati pont: 2500

 

Győzd le Vigot az arénában - Defeat Vigo in the arena

Amikor Mora Sul bajnokaként visszatérünk Faringba, Tarok megengedi, hogy dicsőségért harcoljunk az arénájában. Miénk a megtiszteltetés, megkapjuk az első ellenfelet: Vigot. Verjük le a nyápic zsoldost, aztán menjünk a következő ellenfélért Tarokhoz.

Tapasztalati pont: 2500
Hírnév (frakciók): +2 az orkok között

 

Győzd le Tukasht az arénában - Defeat Tukash in the arena

Tukash a faringi várbéli aréna második ellenfele. Miután földre küldtük, menjünk vissza Tarokhoz, az aréna főnökéhez és kérjük a következő ellenfelet.

Tapasztalati pont: 3000
Hírnév (frakciók): +2 az orkok között

 

Győzd le Mortist az arénában - Defeat Mortis in the arena

Tukash után a harmadik ellenfél Mortis, akivel a faringi nagy arénában megküzdhetünk. Ő sem jelent már kihívást, néhány csapás után a földön van. Irány Tarok, jöhet a következő - és egyben utolsó - ellen.

Tapasztalati pont: 3500
Hírnév (frakciók): +2 az orkok között

 

Győzd le Rozhovot az arénában - Defeat Rozhov in the arena

Íme a faringi nagy aréna jelenlegi bajnoka. Lehet, hogy hihetetlenül hangzik, de őt is megkell vernünk. Ha pedig megtesszük, akkor mi leszünk a faringi aréna új bajnoka, s egyben a világ legjobb harcos morrája. Smile

Tapasztalati pont: 4000
Hírnév (frakciók): +2 az orkok között

 

Pusztíts el minden nagyobb lázadó tábort - Destroy all major rebel camps

Ezt a küldetést csak akkor fogjuk tudni felvenni, ha az orkoknál elértük a 75-ös hírnevet!!! Ehhez azonban nagyjából már el is kell határoznunk magunkat, hogy a lázadók ellen vagyunk, különben aligha jön össze ennyi pont. Ha viszont már megvan, akkor beengednek minket Faringban a felső várba is, ahol minden orkok vezére, Kan lakozik. Tőle kapjuk meg ezt a küldetést. Ez egy olyan minden lázadóbunkert felgyújtós/lemészárolós küldetés. Ide tartoznak a következő táborok: Vörösdokk, Okara, Nemora. Ezenkívül ha véletlenül újjáépítettük Gothát (ami nem valószínű, ha ork hírnévre akartunk gyúrni), akkor Gothát is ki kell pucolnunk a lázadóktól. Továbbá van még néhány kisebb lázadó tábor Trelis környékén, most már ezeket is felszámolhatjuk.
Ne feledjük, hogy ezt csak a játék végefelé csináljuk meg, amikor már minden más küldetést elvégeztünk, hisz ezután a lázadók a láttunkra meg fognak támadni minket!

Tapasztalati pont: 5000

 

Törd meg a morrák utolsó ellenállását! - Break the last resistance of the Morras!

Ez tulajdonképpen szerves része az előző küldetésnek, csak itt már bele kell értenünk Vengardot is! Ha nincs már több lázadó, térjünk vissza Kanhoz jelenteni.

Tapasztalati pont: 5000
Hírnév (frakciók): +7 az orkok között

 

Szabadítsd fel Faringot az orkoktól! - Liberate Faring from the orcs!

Ezt nem kapjuk meg külön senkitől, hanem ha majd a király és Innos oldalára állunk akkor kapjuk meg a feladatot: felszabadítani Myrtanat. Ennek lesz része Faring felszabadítása is.

Tapasztalati pont: 10000
Hírnév (frakciók): +5 a lázadók között

Ki olvas minket?

Oldalainkat 6 vendég és 0 tag böngészi