A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk.

Gothicfan.hu

  • Gothic
  • Gothic 2
  • Gothic 2 Night of the Raven
  • Gothic 3
  • Gothic 3 Forsaken Gods
  • ArcaniA - Gothic 4
  • Risen
  • Risen2
  • Risen3

Cheat kódok (csalás)

A Gothic 3-ban a cheat mód (csalás) aktiválásához nyisd meg a Gothic3/Ini mappában található ge3.ini fájlt és módosítsd a következő sort: TestMode=false -> TestMode=true-ra. Ezután a játékban nyomd meg a 0 (angol billentyűzeten: ~) billentyűt a konzol megnyitásához.

 

Cheat kód billentyűk

Billentyű Eredmény
F6 Gyorsítja/megállítja a játék időt
F7 OnPlayerToggleSloMo
NUM 7 OnIncEnclaveTheftCount
NUM 8 OnIncEnclaveMurderCount
NUM 9 OnIncPoliticalCrimeCount
F12 Kilépés az alkalmazásból
LEFT CTRL+S Összes karakterérték mutatása
LEFT CTRL+M Memória állapot mutatása
RIGHT CTRL+M Pillanatkép a memória állapotról
F1 Pillanatkép készítése
F2 Váltás teljes képernyős nézetre
F3 Váltás renderelt módra
LEFT CTRL+NUM 1 Toggle AvS Solid
LEFT CTRL+NUM 2 Toggle AvS Object Overdraw
LEFT CTRL+NUM 3 Toggle AvS Pixel Overdraw
LEFT CTRL+NUM 4 Toggle Performance Solid
LEFT CTRL+NUM 5 Toggle Performance Object Overdraw
LEFT CTRL+NUM 6 Toggle Performance Pixel Overdraw
LEFT CTRL+O Toggle Object Overdraw
LEFT CTRL+P Toggle Pixel Overdraw
LEFT CTRL+C Toggle Color Mapping
LEFT CTRL+U Toggle Solid Plus Wireframe
LEFT CTRL+G View Gamekeys
LEFT CTRL+R Toggle Rays
LEFT CTRL+RETURN Játék indítása
LEFT CTRL+BACKSPACE Játék leállítása
LEFT CTRL+F4 Játék szüneteltetése
LEFT CTRL+Q Collision Shapes
LEFT CTRL+F Kontroll fókusz
LEFT CTRL+W Nézet fókusz
LEFT CTRL+SPACE Toggle Editor
F8 Játékos alaphelyzetbe állítása
LEFT CTRL+V Toggle Vegetation
LEFT CTRL+E Cycle Postprocessing
LEFT CTRL+I Cycle Lightningmodes
LEFT CTRL+L Cycle Moving Light
SHIFT+S Toggle SpeedTree
LEFT CTRL+B Toggle Bounding Boxes
LEFT CTRL+PAGE UP Goto Camera
LEFT CTRL+INSERT Free Camera
LEFT CTRL+HOME Fixed Camera
LEFT CTRL+K Beam Player Forward
LEFT CTRL+SCROLL Egy lépés
LEFT CTRL+H Ugrás kiindulóhelyzetbe
LEFT CTRL+A Toggle AI Debug
LEFT CTRL+R Profile All
LEFT CTRL+N Irányítás mutatása
LEFT CTRL+N+P Irányítás szüneteltetése
LEFT CTRL+N+M Irányítás alaphelyzetbe állítása
LEFT CTRL+H+CURSOR LEFT Move Start Nav Point Left
LEFT CTRL+H+CURSOR RIGHT Move Start Nav Point Right
LEFT CTRL+H+CURSOR UP Move Start Nav Point Up
LEFT CTRL+H+CURSOR DOWN Move Start Nav Point Down
LEFT CTRL+J+CURSOR LEFT Move Goal Nav Point Left
LEFT CTRL+J+CURSOR RIGHT Move Goal Nav Point Right
LEFT CTRL+J+CURSOR UP Move Goal Nav Point Up
LEFT CTRL+J+CURSOR DOWN Move Goal Nav Point Down
LEFT CTRL+0 Walk Animation Mixing

 

Konzol parancsok

Parancs Eredmény
god Halhatatlan mód. Végtelen mana és életerő
fullhealth Életerő feltöltése
idkfa A játékos a játékban lévő minden tárgyat/képességet megkap
defeat Ezt nem kellene használnod! (megsemmisítés)
audio.fAmbientVolume Környezet hangerejének állítása
audio.fEffectVolume Hatások hangerejének állítása
audio.fMasterVolume Fő hangerő állítása
audio.fMusicVolume Zene hangerejének állítása
audio.fVoiceVolume Hangok hangerejének állítása
camera.fAziSpeedScale scales the azimuth angle velocity around target (default: 1.0f)
camera.fElevSpeedScale scales the elevation angle velocity around target (default: 1.0f)
camera.fFieldOfView toggles the camera's field of view (default:90)
camera.fMaxDistToPlayer sets the maximum clamped distance to the player
camera.fMoveSpeed Szabad kamera mozgás sebességének állítása (alap: 300.0f)
camera.fMoveSpeedAccel [SHIFT] lenyomása mellett a mozgási sebesség modifikátor beállítása (alap: 3.0f)
camera.fMoveSpeedDeccel [CTRL] lenyomása mellett a mozgási sebesség modifikátor beállítása (alap: 0.5f)
camera.fRelaxCamera sets the camera pos relax factor
camera.fRelaxDist sets the camera dist relax factor
camera.fRelaxFOV sets the camera fov relax factor
camera.fRelaxPlayer sets the player pos relax factor
camera.fRelaxXAxis sets the camera x axis relax factor
camera.fRelaxYAxis sets the camera y axis relax factor
camera.SetMode sets the current camera mode
camera.ShowPosition A kamera aktuális helyzetének mutatása
camera.ToggleModeChange Elérhetővé teszi/letiltja a kamera mód változtatásokat
caps.DisableAlphaRendering  
caps.DisableModuleRendering  
caps.DisableStencilTesting  
caps.EnableDynamicVisualsRendering  
caps.EnableLightMaps  
caps.EnableObjectVPTHCCulling  
caps.EnableOcclusionCulling  
caps.EnableStaticVisualsRendering  
caps.EntityProcessingRangeSphere changes the EnterProcessing range, must be greater than the processing range
caps.EntityROI changes the processing range, must be smaller than the EnterProcessingRange
caps.FarClippingPlane changes far clipping plane
caps.FarClippingPlaneLowPoly changes far clipping plane for lowpoly mesh
caps.GlobalVisualLoDFactor Global property for visual mesh lodding: 1.0f = default value > 1.0 use only for high end systems, < 1.0 for slower machines
caps.OCCheckThreshold  
caps.OCPixelOverdrawThreshold  
caps.RenderDebug toggles rendering of entity debug infos
caps.ScreenObjectDistanceCulling Simple distance screen metric object distance culling used. Culls all objects under threshold
compile navigation (re-)compiles the navigation scene!
console.font A konzol ablak betűtípusának meghatározása
console.dimy A konzol ablak magasságának meghatározása pixelben (alap: 250)
console.dimx A konzol ablak szélességének meghatározása pixelben (alap: auto szélesség)
console.posy A konzol függőleges helyzetének meghatározása pixelben (alap: 0)
console.posx A konzol vízszintes helyzetének meghatározás pixelben (alap: 0)
console.filterlevel A konzol átlátszósági szintjének meghatározása (alap: 5)
console.outputlines A konzolban tárolt sorok számának meghatározása (alap: 5000)
colorscheme A következő színséma kiválasztása
control Megadott entitás vagy fókusz/szerkesztő entitás (ha nincs név megadva) vezérlése (BAL CTRL+F billentyűhöz hozzárendelve)
DebugShowDiffMem shows memory diff output in zspy and traceview
DebugShowMem shows memory output in zspy and traceview
DisablePrefetcher Előtöltés letiltása
dispose Tárgyak eltávolítása a felszerelésből
dViewGameKeys() Képernyőn lévő minden aktív játék billentyű és hibaszűrő-műveletet (BAL CTRL+G billentyűhöz hozzárendelve)
edit Az aktuális entitás szerkesztése
EnablePrefetcher Előtöltés engedélyezése
focus.ShowTA() A fókusz MI hibaszűrő mód bekapcsolása (BAL CTRL+A billentyűhöz hozzárendelve)
game.bTestMode Teszt mód be vagy kikapcsolása, 0: ki, 1: be (alap:1)
game.Chat() start an irc chat session
game.ForceCrash Találd ki mi ez!
game.ForceFloatException causes a floating point exception!
game.SetTime Világ idő beállítása
game.ShowVersion Az aktuális játék verzió kinyomtatása
game.WatchFPS Állapot ablakot nyit meg fps érték megjelenítésével
give A megadott tárgyból egy példányt elhelyez a játékos felszerelésében
goto A megadott entitáshoz viszi a játékost és a kamerát
gotocamera beams player to camera position (assigned to key: LEFT CTRL+PAGE UP)
illumination.CycleLightningModes cycles through all lightning modes (assigned to key: LEFT CTRL+I)
illumination.CycleMovingLight cycles through all moving light modes (assigned to key: LEFT CTRL+L)
illumination.SetPixelHemispherePixelLightning set the lightning to pixel hemisphere mode
illumination.SetSimpleLightning set the lightning to simple mode
illumination.SetVertexHemispherePixelLightning set the lightning to vertex hemisphere mode
illumination.SetVertexHemisphereVertexLightning set the lightning to vertex hemisphere mode
invisibility Ezt nem kellene használnod! (láthatatlanság)
kill Ezt nem kellene használnod! (kivégzés)
music.bEnableAutoUpdate Automatikus frissítések engedélyezése/letiltása
music.bEnableTriggers Megidézések elfogadásának engedélyezése/letilása
music.sDayTime Játék idő beállítása
music.sLocation Hely beállítása
music.sSituation Helyzet beállítása
PhysicFPS steps the physicscene at [n] fps
physics.dToggleActorAxes Toggles the visualization of the axes of the physic actors
physics.dToggleBodyAxes Toggles the visualization of the axes of the bodies of the physic actors
physics.dToggleContactForce Toggles the visualization of the contact forces acting on the bodies of the physic actors
play ani syntax: play ani [a1] [a2] [ib] [name] plays the ani [a1] to [a2] with optional blending [ib]
player.fForwardSpeedMax A játékos maximális előre haladási sebességének beállítása millisecundumban (alap: 300.0)
player.GotoStartPosition() A játékos áthelyezése a kezdőpontba (BAL CTRL+H billentyűhöz hozzárendelve)
spawn Megidézi a megadott entitás egy példányát
trigger Megidézi az adott entitást vagy fókuszt/szerkesztő entitást (ha nincs név megadva)
version A motor verzió nyomtatása
quit Az alkalmazás ablak bezárása
history A bevitt parancsok listájának kinyomtatása
help Minden parancshoz súgó sor nyomtatása
clear A konzol felület kiürítése
physics.dToggleBodyMassAxes Toggles the visualization of the mass-axes of the bodies of the physic actors
physics.dToggleRays Shows ray debug lines (assigned to key: LEFT CTRL+R)
physics.dToggleStatistics Shows some physics debug output
Remotedebugger starts a remote debugging session on the target machine [localhost], if nothing entered
show position Aktuális kamera helyzet mutatása
spy.AddComment adds a comment line in the spy
stats.dToggleGlobal() Toggles global scene-debug-output (assigned to key: LEFT CTRL+S)
teach A megadott varázslat(ok) és/vagy képesség(ek) megtanulása
timer.fTimeScale Az időarány érték beállítása (alap: 1.0)
toggle memdebug Memória tesztelése összeomlásokra (LASSÚ!)
untrigger Eltünteti a megadott entitást vagy fókuszt/szerkesztő entitást (ha nincs név megadva)
view.dShowLabels() visualizes all relevant label psets
view.dShowLights() visualizes all relevant light psets
view.dShowNavigation() visualizes all relevant navigation psets (assigned to key: LEFT CTRL+N)
watch Irányítja a megadott entitást vagy fókuszt/szerkesztő entitást (ha nincs név megadva) (BAL CTRL+W billentyűhöz hozzárendelve)
world.ToggleFolder Engedélyezi/letiltja a megadott szektor mappát
world.ToggleSector Engedélyezi/letiltja a megadott szektort

 

A hasznosabb cheat-kódokat igyekeztem mindenképpen lefordítani. Ami angolul maradt, inkább azok érdekében hagytam úgy, akik amúgy megértik (ha lefordítom, bizonyára érthetetlenné válik). Aki nem érti meg az angol kifejezéseket, az inkább ne is nyúljon bele! Smile

Forrás: World of Gothic

Fordította (már amit): Ardea

Ki olvas minket?

Oldalainkat 3 vendég és 0 tag böngészi