A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk.

Gothicfan.hu

  • Gothic
  • Gothic 2
  • Gothic 2 Night of the Raven
  • Gothic 3
  • Gothic 3 Forsaken Gods
  • ArcaniA - Gothic 4
  • Risen
  • Risen2
  • Risen3

A gothic 3 története

Figyelem, aki nem kíváncsi a Gothic 3 történetére, az ne olvassa el ezt a cikket, mert csak elrontaná a játékélményt.

 

1. fejezet
A játék ott kezdődik, ahol a Gothic 2 abamaradt. Megérkezel Myrtanára, a kontinensre a barátaiddal. Az utazás során képességeid és képzettségeid jelentős részét elvesztetted. A megérkezés után a kovács elkezd mágikus fegyvereket készíteni az ércből, amit magaddal hoztál a hajón, neked azonban rengeteg tennivalód akad, ugyanis Lee a feketelistán van a királynál. Mivel te nem hagyhatod annyiban, hogy barátod ilyen rossz színben tűnjön fel az emberek előtt, elmész, hogy beszerezd ártatlanságának bizonyítékát a házából. Útközben azonban megtámad egy fekete mágus és újra vesztesz a képességeidből. Mindazonáltal téged semmi sem tántoríthat el attól, hogy bebizonyítsd Lee ártatlanságát. Mikor minden kiderül, Lee meg is kapja első küldetését: vissza kell szerezze a királynak a lovagok ősi hegyi erődjét, melyet az orkok elfoglaltak és leromboltak miután elpusztították a teljes védelmet. Te azonban a többiekkel a városban maradsz.

2. fejezet
Ennek a fejezetnek a fő küldetése attól függ, hogy milyen céhhez tartozol.
Lester Xardastól kap egy furcsa levelet, melyben a mágus magához hívja mert új tornyának építése befejeződött. Itt elmondja, hogy sokkal többről van szó mint Beliarról meg a sárkányokról. Kiderül hogy Xardas még mindig a barátunk, nem az ellenségünk és hogy nagyon legyengült és szüksége van a tűzmágusokra hogy kitalálja, hogyan lehet elpusztítani az ellenséget. Megparancsolja Lesternek hogy szerezzen neki egy Tűzmágust. Természetesen te közben számos használható információhoz jutsz az orkokkal kapcsolatban, és Xardas azt mondja neked és a társaidnak, hogy ki kell irtanod az orkokat két ork táborban, amihez rögtön egy térképet és egy levelet is kapsz. Úton az ork táborok felé egyre többet tanulsz meg az orkokról, például olyanokat, hogy ezeket a táborokat 5 ork generális vezeti. A király megparancsolja az embereinek, hogy vonuljanak vissza és védjék a bázist.

3. fejezet
Észak felé tartva egy faluba érsz, ahol túlélőkre lelsz. Ők elmondják neked, hogy egy behavazott tábor felé tartanak, mert az orkok ki nem állhatják a havat. A jól védett település nagyjából Khorinis méretű és városi őrség és lovagok vigyáznak a rendre. Innen kezdődik az igazi küldetésed, ugyanis kiderül, hogy az orkok egy hadtáp utánpótlás vonalat működtetnek, mely az ork erődöt látja el mindennel, ahol a hatalmas Ork Hadúr tengeti mindennapjait.

4. fejezet
Ennek a fejezetnek a történései is attól függnek, hogy milyen céhhez tartozol.
Visszamész jelenteni a királynak, aki néhány lovagot küld a városba, ahonnan jöttél, hogy megerősítsék a helyőrséget és támogassák a helyreállítási munkálatokat. Mindezek mellett te egyre több információhoz jutsz az orkokkal kapcsolatban. Xardas elmondja neked, hogy van egy hatalmas ork Myrtanán akinek a hatalma és az ereje akkora mint az 5 ork generálisnak együttvéve és még méretre is sokkal nagyobb náluk. Természetesen rangban előrébb léphetsz, hogy meg tudd ölni az orkokat meg a vezetőiekt, a fejezet végén a lovagok megtámadják az ork erődöt.

5. fejezet
Ebben a fejezetben a lovagok beveszik az ork erődöt és legyőzik az orkokat. Te bejutsz az erőd alatti katakombákba, ahol az Ork Hadúr van, akit likvidálnod kell.

6. fejezet
Valószínűleg az utolsó fejezet, de ez még nem biztos.
Kideríted, hogy az ellenség maradék ereje hol rejtőzködik és Xardas és a többiek segítségével felszámolod.

 

Írta: szablya

Dátum: 2006. augusztus 30.

Ki olvas minket?

Oldalainkat 10 vendég és 0 tag böngészi