A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk.

Gothicfan.hu

  • Gothic
  • Gothic 2
  • Gothic 2 Night of the Raven
  • Gothic 3
  • Gothic 3 Forsaken Gods
  • ArcaniA - Gothic 4
  • Risen
  • Risen2
  • Risen3

Tooshoo és Feketevíz

Tooshoo és Feketevíz térképe

 

A lesőgyíkvész - The Lurker Plague

Küldetésadó: Leboras

Amint megközelítjük Tooshoot, Leboras, aki kint áll a falu szélén, megszólít minket. Amikor elmondjuk, hogy be szeretnénk menni a fába, ő közli, addig nem, amíg nem bizonyítottuk, hogy hasznára válunk a falunak. Mivel mostanában sok Lesőgyík támadás történt, az lenne a legjobb, ha összeszednénk a tojásaikat, hogy ne szaporodhassanak. Pontosan 6 db tojást kell összeszednünk a falutól keletre található fészekből. Ha ezek megvannak, Leboras hajlandó lesz továbbengedni minket, s ezután számos mellékküldetés vehető fel.

Jutalom: 900 xp

 

Jelentem... - Your Report

Küldetésadó: Gilana

Nos tehát, miután beléptünk Tooshooba, megismerkedhetünk Gilanával, az egyik mágussal, aki segíthet nekünk továbbjutni utunkon. Ő azt kéri, beszéljünk Vultusszal, egy másik mágussal. Meg kell mondanunk neki, hogy ha még egyszer kísérletezik, repül ki a mocsárba. Menjünk le a járatban, ami két lépésre van a nőtől, és odalent tisztázzuk az ügyet Vultusszal. Semmi gond, mert pont befejezte a kísérleteit, megvan a gép, amivel ki tudja szivattyúzni a vizet a barlangjából. Viszont előre megmondja, Gilana nem fog minket csak úgy felengedni a nagymesterhez, hanem egy csomó mindent fog kérni. És így is van. Menjünk vissza a nőhöz, jelentsük, hogy Vultus nem zavarja őt többé. Ekkor ez a küldetés befejeződik, de...

Jutalom: 700 xp

 

Döntéskényszer - The Agony of Choice

Küldetésadó: Vultus

Azért Vultust írtam küldetésadónak, mert ő "a másik" mágus, akinél mint lehetőség felmerül, hogy nem csak Gilana segíthet nekünk feljutni Merdarionhoz. Itt egyszerűen el kell döntenünk, Gilanának vagy Vultusnak segítünk-e. Először mindketten adnak egy-egy kisebb feladatot, majd miután ezt - akár mindkettőjüknek is! - elvégeztük, egy nagyobb horderejű dolgot kérnek tőlünk: meg kell változtatnunk az időjárást. Gilana esőt akar, Vultus pedig napos időt. Ezt a nagy templom romoknál Zyra küldetésének teljesítésével tudjuk kivitelezni. Találjuk ki, mi legyen, aztán menjünk vissza Tooshooba és jelentsük a választott mágusnak, megtettük, amire kért. Ezután végre felmehetünk Merdarionhoz.

Jutalom: 1000 xp

 

Nyakra csatolt hatalom - The Power of Control

Küldetésadó: Gilana

És kezdődik, amit Vultus megjósolt. Gilana azt kéri tőlünk, szerezzünk vissza neki egy nyakörvet. "Valaki" tűfogúakkal kísérletezett és az egyik állat megszökött. Ezek a szörnyek erősebbek a rendes tűfogúaknál, tehát vigyáznunk kell vele. Valószínűleg a Tooshootól nyugatra lévő cseppkőbarlangba menekült (ez az észak felé eső barlang). Menjünk a szökevény után, vágjuk le és a nyakörvet adjuk át Gilanának.

Jutalom: 1000 xp

 

Nekem kalap, neked arany! - Hat Wanted! Reward!

Küldetésadó: Vultus

Vultus csupán annyit kér tőlünk, szerezzünk vissza neki egy szalmakalapot, ami a dél-nyugati romok közt hever. Kocogjunk oda. Ezt a viszonylag kicsit romot a vad Csonttörő klán orkjai lakják - velük kell megküzdenünk a kalapért, ami a kör alakú teremben hever a földön. Ezzel menjünk vissza Vultushoz és meg is vagyunk.

Jutalom: 350 arany, 1000 xp

 

Az Égi Erők oltára - The Elements Shrine

Küldetésadó: Gilana/Vultus/Zyra

Miután Gilana és Vultus kisebb feladatát is teljesítettük, mindketten felkérnek minket, változtassuk meg az időjárást a Templom romok előtt található kétfejű, vagy kettévágott fejű szűz szobrának segítségével. Ha már a rom előtti teleportot is aktiváltuk, a terep bejárása közben, akkor a legegyszerűbb, ha ennek segítségével ugrunk oda vissza. Itt találkozunk Zyrával, aki felvilágosít minket, hogy ő is ugyanazért jött, amiért mi, csakhogy ez nem fog menni. A szobor ugyanis széttört és a darabjai odabent vannak a romokban. Ereszkedjünk alá a katakombákba, járjuk be az egészet. Tulajdonképpen az útvonal egyértelmű, csak egy helyen van egy kitérő. Egyetlen "nehézség" adódik csupán: annak a teremnek, ahol a szobor darabjai vannak, zárva van a kapuja. A kaput nyitó kulcs megszerzéséhez le kell mennünk kelet felé és néhány kőgólemen és számos csontvázon át kell küzdenünk magunkat. A kulcsot végül a legészakibb téglalap alakú terem végében egy ládában leljük meg. Ezzel térjünk vissza a kapuhoz, nyissuk ki, majd a középen lévő oltárszerűségről vegyük magunkhoz a szobordarabot. Kocogjunk vissza Zyrához, ő majd rendbe hozza a szobrot. Amikor átadjuk neki a darabot, megkérdezi, mit szeretnénk, esőt vagy napsütést, s el kell döntenünk, melyik mágusnak kedvezünk. Egyébként mindegy, mit mondunk, Zyra úgyis az ellenkezőjét akarja majd, így aztán meg kell vele küzdenünk. Ezután visszakozik és ránk hagyja az időjárást. Folytathatjuk a dolgunkat.

Jutalom: 1000 xp, 800 xp ha átadtuk Zyrának a szobor darabokat

 

Innos áldása - Innos' Blessing / Beliar átka - Beliar's Curse

Küldetésadó: Vultus / Gilana

Miután napsütést kértünk Innos áldásával, vagy hogy "Beliar könnyei áztassák a földet", vissza kell mennünk ahhoz a mágushoz, akinek a kérését teljesítettük. Ha Vultus volt az illető, akkor ő majd elmeséli, hogy "megszelídítette" a banyát, így már Gilana ad engedélyt nekünk. Ha Gilanának tettünk jót, akkor végre magától felenged minket Merdarionhoz.

Jutalom: 1000 xp

 

Üdv a szentélyben! - Welcome to the Sanctuary

Küldetésadó: Gilana

Miután így vagy úgy szereztünk Gilanától egy pecsétet a bejutáshoz (no és persze egy szaftos új ruhát is!), fel kell mennünk a Könyvtárba és ott beszélni Calamusszal, aki kinyitja nekünk a nagymesterekhez vezető ajtót. Ezután Merdarionhoz kell felkaptatnunk a fa tetejére, aki még mindig nem tud túl sokat, vagy legalábbis eleget ahhoz, hogy tovább tudjunk lépni. Csak annyit tud, hogy egy Icarius nevű mágus kért az utazásához elegendő pénzt, ami akár két embernek is elég lehetett. Merdarion tovább küld minket Calamushoz, aki segített az elszállásolásukban.

Jutalom: 600 xp, 500 xp ha beszéltünk Calamusszal

 

Forró nyomon - A Hot Lead

Küldetésadó: Merdarion

Tehát le kell mennünk a Könyvtárba Calamushoz, aki elvezet minket Icarius szálláshelyére. Pontosabban megmondja, hogy egy "emelettel" feljebb van az Icariusszal közös kunyhójuk és átadja a kulcsot. Menjünk ki az eggyel feljebb lévő járaton, majd le a létrán, ott a kunyhó. Lépjünk be, jobbra fekszik Icarius. Vizsgáljuk meg, kiderül, hogy meghalt. Ezután alaposan ki kell faggatnunk Calamust, aki időközben lejött a kunyhó elé. Ha mindent megkérdeztünk, ezzel is megvagyunk.

Jutalom: 1000 xp

 

Mindenki barátja - A Man of Many Friends

Küldetésadó: Calamus

Amikor kikérdezzük, Calamus végre kinyögi, hogy Lester volt még, aki elkísérte Icariust az útján, nem egy másik mágus. Mivel Icariust megölte az a bizonyos "szemkötős" férfi, így Lester is veszélyben lehet. Kapjuk magunkat és rohanjunk le a "barátunk" kunyhójához, ami a dél-keleti út mentén helyezkedik el, Sumák kunyhójától délebbre. Amikor odaérünk, Lesternek hűlt helye, viszont ott találjuk Miltent. Miután felvilágosítottuk, hogy Lester életveszélyben lehet, igazán aggódni kezd. Kitalálja, hogyha barátunkat elrabolták, biztosan hagyott nyomot, s ez minden bizonnyal mocsári fű lesz, mert az mindig volt nála. Elvégez egy varázslatot, amitől az elhagyott mocsári füvek világítani kezdenek. Ezeket a nyomokat kell követnünk, míg a Csönttörő klán földjén egy barlanghoz jutunk. Itt lépjünk be, menjünk végig a barlangon, melynek rendszere meglehetősen hosszú és bonyolult (az eddigiekhez képest). Majdnem a végében megtaláljuk majd Lestert egy oszlophoz kötözve, amint Xesha szelleme vallatja őt. Amikor odaérünk Xesha szellemével lefolytatunk egy rövid párbeszédet, majd a szellem ránk uszítja Magrokhot, azt ork törzsfőt, és orkjait. Ő pedig szépen elillan. Így tehát meg kell ölnünk Lester elrablóit és Magrokhot (miközben Lester barátságosan érdeklődik hogylétünk felől Smile ). Most már kiszabadíthatjuk Lestert és beszélhetünk vele, mielőtt visszarohanna Milten barátjához. Hivatkozzunk Diegora, s akkor elirányít minket a Kolostorba, ami nem messze található ettől a helytől. A barlangból úgy lehet kijutni, ha még egy kicsit tovább megyünk és a zárt ajtótól balra lévő szobrot megnyomjuk.

Jutalom: 1000 xp, 800 xp ha beszéltünk Miltennel, 500 xp ha beszéltünk Xesha szellemével, 1150 xp ha megmentettük Lestert

Ki olvas minket?

Oldalainkat 5 vendég és 0 tag böngészi