A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk.

Gothicfan.hu

  • Gothic
  • Gothic 2
  • Gothic 2 Night of the Raven
  • Gothic 3
  • Gothic 3 Forsaken Gods
  • ArcaniA - Gothic 4
  • Risen
  • Risen2
  • Risen3

Feshyr

Feshyr térképe

 

Kemény szavak - Harsh World (helyes fordítás: Kemény világ)

Küldetésadó: Ivy

Lidérces álmunkból kedvesünk, Ivy ébreszt fel minket azzal, hogy az apja, Gromar, a falu vezetője hívat. Igen mérgesnek tűnik, sietnünk kell. Arra azonban szánjunk időt nyugodtan, hogy az utunkba eső ládákat szépen kirámoljuk. Smile Ha beszélünk az apával, ez kész is van.

Jutalom: 200 xp

 

A híd Knut farmjához - The Bridge to Knut's Farm

Küldetésadó: Gromar

Nos, miután Gromar megtudja, el akarjuk venni Ivyt, előhozakodik családja hagyományaival, mely szerint 3 próbát kell teljesítenünk, ha el akarjuk nyerni áldását. Az első próba kapcsán el kell mennünk a Knut farmja mögötti barlangba és meg kell szereznünk Melgan tőrét a kriptából. Csakhogy ehhez a Knut által őrzött hídon kell átkelni. Beszélnünk kell Knuttal, s ő némi gúnnyal és kárörvendéssel a hangjában végül átenged minket.

Jutalom: 150 xp

 

Melgan sírja - Meglan's Tomb

Küldetésadó: Gromar

Folytathatjuk utunkat a barlang felé, miután meggyőztük Knutot, hogy tudunk magunkra vigyázni. Most már nincs más dolgunk, mint a kriptában magunkhoz venni a tőrt és visszacaplatni választottunk atyjához.

Jutalom: 300 xp

 

Az erdei csempész - A Smuggler in the Forest

Küldetésadó: Gromar

Miután az első feladatot sikerrel teljesítettük, megkapjuk a másodikat is. Állítólag az erdőben él egy csempész, akit Gromar el akar távolítani (később kiderül: tartozik neki, s így próbálja elsumákolni a fizetést). Ez lesz a mi feladatunk, s bizonyságul el kell hoznunk neki a fickó kardját. Nos, hamar kiderül, hogy ez az ember Diego, a mi jóbarátunk, akitől korábban már kardforgató leckéket is vettünk - persze azt is titokban. El kell mennünk hozzá, beszélni vele. Előbb egy kicsit gyakoroltat minket, utána elvégeztet velünk egy feladatot, amihez ő lusta. Le kell szaladnunk a partra és le kell kaszabolni 2 goblint, akik Diego hajóját macerálják folyton. Diego ezután átadja régi machetáját, amit elvihetünk mutatóba Gromarnak.

Jutalom: 75 xp, + 125 xp Diego legyőzéséért, + 31 és + 50 a két goblinért

 

Hogy? Íj nélkül? - What, No Bow?

Küldetésadó: Gromar

Sikeresen elhitettük Gromarral, hogy elüldöztük Diegot. Most ideje nekifutni a harmadik feladatnak. Mondhatnám: szó szerint. Ugyanis egy szál bozótvágóval kellene levadásznunk 3 szarvast, hogy elvihessük az agancsukat Gromarnak - bizonyságul, hogy erősek vagyunk. Azért nem lesz ilyen nehéz dolgunk. A faluból kifelé menet beszélünk Ivyval, aki mellékesen megemlíti, hogy a vadlesnél felejtette íját. Na ugye, így mindjárt más.

Jutalom: 100 xp, + 100 xp amikor Gromarral beszélünk, + 25 xp amikor Ivyval beszélünk

 

Íjjal és nyíllal - With Bow and Arrow

Küldetésadó: Gromar

Ezt azonnal megkapjuk, amint felvesszük Ivy íját. Ezzel már gyerekjáték leszedni a 3 szarvast. Elméletileg még csak ki sem kellene zsigerelnünk az agancsok miatt (ezeket a küldetés tárgyaknál láthatjuk). Talpaljunk vissza az apósjelölthöz, aki kissé morogva beleegyezik a házasságba, s kiadja a következő követelését.

Jutalom: Gromar szerencse medálja, 50 xp

 

A szerelemért - For Ivy

Küldetésadó: Gromar

Végre megvan Gromar áldása. Azonban eljegyzési karperec nélkül nincs élet - vagy legalábbis eljegyzés. Szóval irány Halwen, a kovács és nem mellesleg jóbarát. Ezúttal ott áll már a rotunda kijáratánál, úgyhogy szinte belebotlunk. Igen, hajlandó nekünk egy szép karperecet készíteni, de kell bele egy kő is, hogy tökéletes legyen. Mindjárt el is küld Orrukhoz, aki talált egy borostyánkövet a minap a parton. Nosza, teperjünk Orrukhoz, a barátságos orkhoz. Ő szívesen odaadja a követ, de cserébe szívességet kér (ki hitte volna?). Ha ezt teljesítjük neki, miénk a kő - és vele a boldogság. Menjünk Halwenhez, és utána Ivyhoz.

Jutalom: 100 xp

 

Gombák az uraságnak - Mushrooms for Orruk

Küldetésadó: Orruk

Orruk megragadja az alkalmat, hogy szükségünk van arra a borostyánkőre, ami a birtokában van, úgyhogy uraságot játszik, s nekünk kell lenni a szolgának. El kell mennünk a dél-nyugatra lévő barlang bejáratához, aminek most megkaptuk a kulcsát. Ugorjunk be, kocogjunk végig a barlangon, gyűjtsük be a kék mérges gombákat, majd térjünk vissza Orrukhoz a kőért.

Jutalom: 100 xp, borostyán

 

A szerelem záloga - A Token of Love

Küldetésadó: Halwen

Nos, most, hogy a karperec is elkészült, semmi akadálya a leánykérésnek. Menjünk Ivyhoz és kérjük meg a kezét. Persze ez kissé rendhagyóra sikerül, minthogy a lányról villámcsapásszerűen tudjuk meg, hogy a gyermekünket hordja a szíve alatt - de végül is ezért akartuk nőül venni. Többek között persze.

Jutalom: 50 xp

 

Kalandvágy - Itchy Feet

Küldetésadó: Ivy

Nők... Amint Ivy kimondja az "IGEN"-t, mindjárt elő is hozakodik azzal, hogy ő világot akar látni, még mielőtt megnő a pocakja. Tehát Argaanba kellene vinnünk őt, de csak Diegoval lehet elhagyni a szigetet, ő pedig indulni készül. Beszéljünk Diegoval, aki most már visszavonult barlangjába. Odafelé menet "el kell diskurálnunk" Knuttal is, de erről bővebben a Féltékeny földműves küldetésben írok.

Jutalom: 50 xp

 

Egy féltékeny földműves - A Jealous Farmer

Küldetésadó: Knut

Diego felé menet egy nagy szikla mögül előlép Knut, aki mindvégig féltékeny volt ránk, mert ő is Iva kezére pályázott. Most el akarja látni a bajunkat, de mi természetesen megmutatjuk neki, ki a kakas a szemétdombon. Ezek után Knut vert kutyaként elkotródik, vele többé nem lesz gondunk.

Jutalom: 50 xp

 

Az erdő boszorkánya - The Witch in the Woods

Küldetésadó: Diego

Nos, igen. Öreg barátunk nem túl boldog attól, hogy Ivy is velünk akar jönni Argaanba. Diegonak is be kell bizonyítanunk, hogy igenis meg tudjuk védeni kedvesünket a veszélytől. Átad nekünk egy csomagot, amit el kell vinnünk Lyrcának, a boszorkánynak. Az út a Sötét erdőn keresztül vezet. Diego barlangjának hátsó kijáratán át távozunk, majd a szabadba érve menjünk egyenesen, míg elérjük az utat. Ezen balra induljunk el, s ez odavisz a vihogó banya kunyhójához. Persze közben azért felfedezhetjük a környkéet: főleg farkasokkal találkozhatunk ezen a részen. Ha beszélünk Lyrcával, a feladat elvégzettnek tekinthető.

Jutalom: 150 xp

 

Féregirtás - Vermin's End

Küldetésadó: Lyrca

Diego nem kötötte az orrunkra, hogy Lyrcától távozni nem lesz egyszerű. Ő ugyanis felébreszti a bennünk szunnyadó mágikus képességeket és ezt mindjárt próbára is kell tennünk. Miután Lyrca kunyhójában becsuktuk a szemünket, egy barlangban ébredünk fel, ami a boszorkány elmondása szerint tele van gyökérférgekkel. A most kapott képességekkel - és a 30 db villámtekerccsel - képesek leszünk kiirtani őket. A technika nagyon egyszerű: megtámadjuk őket, majd amikor visszahúzódnak a páncéljukba, rájuk nyomunk egy villám varázslatot, aztán lehet őket tovább gyepálni. Ne hagyjuk azonban sokáig a páncéljuk alatt őket, mert ott regenerálódnak. Szépen végig kell mennünk a barlangrendszeren, közben fincsi cuccokra tehetünk szert a ládákból! Végül aztán szembe kell néznünk a gyökérféreg királynővel is. Ezután kijutunk a barlangból, de sajnos semmi jó nem fogad minket...
Feshyrnek vége...

Jutalom: 650 xp, + 35 xp minden féreg után, + 150 xp a féreg királynőért

Ki olvas minket?

Oldalainkat 15 vendég és 0 tag böngészi