A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk.

Gothicfan.hu

• Risen2
  • Risen3

Jéghideg hatalom rúnája

Elfeledett sírok - Rúnakő szilánkjai (30 db)

Küldetés felvehető: ha elolvasod az erre vonatkozó tekercset, mely a dél-stewarki régi bánya déli bejáratától számított 1. teremben, az asztalon található.

Küldetés jutalma: Jéghideg hatalom rúnája (hidegsebzés, lefagyasztja a környezetet).

Dél-Stewark térképe Dél-Stewark (5 db)
  1. A Kettévágott Szűztől az Őrtorony felé menet jobbra letérve egy csapásra, ahol egy goblin tábor van sámánnal. Ott egy szikla mellett lesz a földkupac.
  2. Az Őrtorony felé menet a széles út bal oldalán a nagy szikla tövében.
  3. Az Őrtoronytól délre, a tengerparton a déli csücsökben.
  4. A Régi bányában abban a teremben és nagyjából ott, ahol az első vastinórut lehet megtalálni (ahová azután jutsz, hogy berobbantod a falat).
  5. A Régi bánya középső kijárata és a Kettévágott Szűz közt félúton az út bal oldalán (ahol néhány bandita van).

Észak-Stewark térképe Észak-Stewark (4 db)
  1. A Stewarki kastélyhoz vezető kőhíd lábánál a parton.
  2. A délebbi tanyától keletre induló meredek kanyargós ösvény 3. kanyarulatában.
  3. A Régi kripta felé menet, ahol az út két oldalról kerül meg egy sziklát, a jobb oldalon lesz az ösvény mellett.
  4. Ahogy az északi irányban haladó ösvényen megyünk, az út jobb oldalán nagyjából egyvonalban a jobb oldali barlanggal.

Vérvadon-völgy térképe Vérvadon-völgy (2 db)
  1. A vadászok táborától keletre a keleti goblin barlang felé vezető ösvénytől jobbra, beljebb, a sziklák felé egy kisebb fenyőcsoport tövében.
  2. A csatamező szélén, nagyjából ott, ahol a két út összefut, egy nagyobbacska kőtömb tövében.

Vadon térképe Ezüsttó - Vadon (3 db)
  1. Mindjárt, ahogy átkelünk a kis hídon Melog sámán kunyhója felé, az út mentén jobbra.
  2. Melog sámán kunyhójától délre, az út mentén bal oldalon, a 2. kanyar előtt.
  3. A Gyíkbarlangban, ahol Shalog elrejtette Irrigh amulettjét, a bejárattól balra előre egy nagy beugróban.

Tooshoo és Feketevíz térképe Tooshoo, Feketevíz (4 db)
  1. Tooshootól nyugatra a felső ösvényen kicsivel az elágazás után az úttól kissé beljebb balra.
  2. Tooshootól nyugatra lévő felső barlangban annak legészakibb pontján.
  3. Tooshootól nyugatra az alsó barlang felső kijárata előtt.
  4. Feketevíz déli-keleti tengerpartján, a nagy szikla tövében.

Kolostor és környéke, Zoldren Csonttörő törzs, Monostor, Fekete-szorosok, Zoldren (2 db)
  1. A Feketevíztől induló kanyargós ösvény mellett, amikor az a déli irányból éles kanyarral kelet felé fordul. Az út mentén jobb oldalon, ahol kiszélesedik az út.
  2. A Fekete-szorosokban az út bal oldalán egy kisebb szikla tövében, ahol balra nyílik egy zsákutca.

Dzsungel térképe Dzsungel (5 db)
  1. A régi templom romjainak északi bejáratától egy kicsit dél-keletre, a nagy szikla tövében.
  2. Az előző sírtól észak-keletre a nagy szikla tövében egy beugróban.
  3. Jabo kunyhója felé menet a bal oldali sziklafal mellett haladva rátalálunk egy nagy fa tövében.
  4. A Dzsungel dél-keleti részén egy sziklafallal körülvett tisztáson, a koponyák között. (Bejutás: a bal sziklafalra köveken felugrálva. Kijutás: a bal szegletben lévő keskeny részen kislisszolni és leugrálni a tengerparti ösvényre.)
  5. A Dzsungel dél-keleti részén a sziklafallal körülvett kis saroktól balra, majdnem a kiugró sziklaperem alatt.

Elfeledett templom térképe Elfedett templom (2 db)
  1. Miután túl vagy egy hosszú, keskeny, kanyargós járatszakaszon, lesz egy elágazás, ahonnan egy kerek csarnokba juthatsz. Az elágazásnál a fal tövében lesz a sír.
  2. Miután túl vagy a 2. barlangrendszeren, és mész lefelé a meredek úton, jobb kéz felé lesz egy kis beugró. Itt a sír a szikla tövében.

Thorniara falu térképe Falu (2 db)
  1. A keleti barlangból kijövet tarts dél-nyugatnak. Miután rátérsz az útra, annak a jobb oldalán nagyjából az útelágazással szemben. Jobbról kerüld a sziklát, s már látni lehet.
  2. A faluba vezető út - ami már északi irányban halad - bal oldalán.

Thorniara térképe Thorniara (1 db)
  1. Innos templomától lefelé jövet az első épület kertjében, az L alak szögletében.